lørdag 23. februar 2008

Ser ikkje dette kjekt ut?

Aller først: Takk til alle som deltok i gallupen vår. Resultatet viste at de ville ha litt av oss begge. Det var betryggande for øverstkommanderande for ho blei skjelven då eg fekk poeng aleine....

Men i dag hadde eg tenkt å vise dykk eit lite glimt av kor kjekt liv eg og ein gjeng andre hundar har i helgene. Dei tobeinte står opp, kler på seg mange rare klede for å verne seg mot vèr og vind og gjev alt for oss. Sjekk her:

Figlia er sendt ut og har fått ferten av noko


"Ka i alle dagar er dette? Hm, eg må springe inn og melde frå til Kari så får ho bli med ut og sjekke."

Sånn trur eg Figlia tenkte då ho såg det der rare som låg der borte. Det var visst Karin, men eg er ikkje sikker eg.... Sjå på Figlia. Ho kan sånn der med fastbitt. Eg har det bare til pynt rundt halsen. Men eg skal nok lære det eg òg.

Eg greidde å få tauet ut av ein kong i dag òg. Trur ikkje dei er laga for sånne kraftkarar som meg.


Sånn har eg det i helgene. Ka syns du? Er du litt misunneleg?

Ingen kommentarer: