mandag 11. februar 2008

Variert treningsøkt

Sol, tåke og lyst då treninga begynte!!! Men dei tobeinte skravla jo så lenge at det nesten blei mørkt før vi kom i gang.
Men då dei kom i gang blei det variert:
Eg har trent på å setje meg når førar stoppe opp. Litt vanskeleg syns eg for eg skal jo lukte litt undervegs.
Så target på kjegle. Det er ein enkel sak syns eg.
Så bråstopp. Eg blir heilt gira når eg ser ballen matmor har bak ryggen. Det der er kjekt! Men så begynte ho med noko tull. Av og til er matmor ikkje heilt smart. Eg trur ho tenkte at eg kunne bråstopp, og eg kunne innkalling. Jaha, men trengte ho blande dei saman? Vi hadde det jo så kjekt?! Her sette eg opp farten då ho ropte kom, så brått kom det eit "Stå". Eg blei heilt forvirra. Ved neste innkalling gjekk eg litt og stilte meg opp. Ho skulle jo stoppe innkallinga så kvifor ikkje fikse det sjøl?? Etter opp til fleire feil, så forstod gamla at det der må ho vente med. Eg fekk nokre flotte pangståar på slutten for å vise at eg kan jo ein del.

Eg skulle forresten vore filma for då eg hadde bestemt meg for ein stå nytta det ikkje med verken kong, godbit eller lokking. Eg stod! Eg mangla bare kommandoen........

Og siste innhopp i bilen gjorde eg med eit sus. Eg fekk tørka kyllingnakke. Matmor - skaff det straks! Det var godt det!

PS! Kan noen lære matmor mi litt om lengde? I dag gjekk vi tur og samstundes leikte vi med ein ball. Ho kastar ballen i lufta, eg sprett etter. Fine greier, men så brått ligg ho langflat på jordet. Eg lurte jo litt på ka ho gjorde der, men så viste det seg at ho sjølvsagt ikkje hadde tenkt lengde på kobbelet og avstand til ballen. Går det ann å vere så fjern? Eg blir litt nervøs når ho ligg langflat sånn, men med ein del kyss og vasking så fekk eg henne på beina. Ho smilte tappert, men eg trur ho var glad for at det var kort veg heim.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vett ikkje heilt ka så burde vært filma eg Ekko.... Kansje det vakre fallet te Aud Venke..... :-)

Du må varra foriktige med A V. Du har bare ei av na.

Elisabeth