lørdag 30. august 2008

Første runderinga på lenge

I sola på Skjæveland skulle Kari, Kari og eg rundere med hundane våre. Ekko hadde ikkje rundert på lenge så eg var spent.

Då han kom ut av bilen, var luktene det mest spennande. Han snuste og vimsa og måtte kallast inn på nytt (kom som ei kule på fløyta). Neste slag var heller ikkje godt. Men så løysna det, og det var som om det seig inn at det var rundering vi var på. Evita var litt likedan. Men Dea var skikkeleg på hogget frå starten av. Ho var kjempeflink og holdt farten og retningen heilt eksemplarisk.

I runde to starta han like sløv, men så begynte figurantane å leike med han. Då blei det flotte løp. Eg kjørte "flying" sidan det var så lenge sidan. Veldig kjekt å begynne med rundering igjen. Gler meg til laurdagane framover. Denne hausten satsar eg at bringkobbelmeldingen kjem på plass.

Etter treninga gjekk eg tur og fløyta han inn eit par gonger bare for å leike og sleppe han laus. Han likte det. Og då han fekk avslutte med å springe i vatnet etter pinne, var visst dagen ganske så fin for han òg.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kan tenke meg det va deilig ja å komme i gang med brukstrening igjen ja. Du har jo savna det :-)

Gro sa...

det kan jo tyde på at tempoet kom på plass fordi
forsterkningen/belønningen ble bedre... :)
Når det er lenge siden en har trent kan det sikkert være lurt å kjøre med litt påvirkning på enkeltslagene også sånn helt i starten. (når du begynner med det igjen)