tirsdag 19. august 2008

Måndagstrening

Nå er det haust og folk kjem på trening. Så kjekt! Måndag feira vi champion- Faya med kake til oss tobeinte. I tillegg til sommarkjernen ( Silje/Pia, Torhild/Era, Elisabeth/ Faya og oss) dukka Marit/Punky, Anne Lise/ Scotty og Kari/Evita opp. Veldig kjekt!

Vi diskuterte litt ka vi ville jobbe med dette året. Og konkluderte med at vi trengte eit møte på det....

Treningen i kveld var helsing, innkalling, fellesdekk, avlevering av ting og fellestur.

Helsinga gjekk veldig fint. Ekko hopper ikkje.
Innkallinga er fantastisk god for tida. Han forstod fort teikninga same kva han blei lokka med. Eg må utnytte det at han stopper og ser på meg før innkallingslyden. Han kan jo av og til får kommandoen: hels. Men veldig flink gut!

Fellesdekk.
Her var eg meir spent for han var uroleg. Det var tydeleg spennande med mange fleire folk. Eg arbeidde med "bli liggande" og "sitt opp". Gjekk ikkje langt frå han på grunn av uroen.

På slutten av kvelden arbeidde vi med avlevering av gjenstandar. Den begynner å gå veldig bra,.

Fellestur.
Denne dagen var Ekko småstressa. Han var heilt på hogget, beit i bandet og ville leike. Han verkar ikkje utrygg på dei andre hundane ( presterte i ta seg ein skikkeleg dopause rett framfor dei andre), men var veldig klar over at Scotty var med. Måtte stoppe opp ei stund og roe han ned. Då gjekk vi saman med Torhild/Era vidare. Roa seg litt. Det tok tydeleg på for han var trøytt då han kom heim.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det va veldig gøy at flere kom. :-)

Det kan hende eg komme i mårå. Må bare se det an kor lang tid det møtet tar. Kansje eg blir litt forsinka.