mandag 25. august 2008

Våt trening

Det starta så fint. Bare litt grått i lufta då vi møttest på Sola kl 1730. Men så begynte det etterkvart å kome ein dråpe, to dråpar, tre dråpar og brått var vi blaute....

Elisabeth fekk utfordringen å forklare korleis Anne Lise og Kari skulle trene på "gå pent i bånd". Anne Lise vile låne Victoria så kunne heller Elisabeth trene Scotty. Scotty gjekk som ein gud. Det same gjorde Deah så det er vel å vere uthaldande som er det vanskelege. Og det er det jo for oss alle.

Før dei andre kom, hadde Ekko og eg trent på fri ved fot. Tenkte vi skulle fortsetje med det, men Ekko blei heilt gira av Elisabeth sitt engasjement då ho og Faya trente på pangdekk. Mine kommandoar var vekke. Elisabeth sine "Dekk" blei fulgt. Men han òg ville vere med då Faya fekk leike og springe etter leverposteituba. Ok , kan ein ikkje vinne over det som er sterkast, så får ein utnytte det. Vi trente pangdekk vi òg. Og så flotte dei er! Prøvde å få han til å gjenta dei då eg stod ved sida istadenfor framfor. Å nei, det var ikkje det same. Men smelle i bakken kan han.

Vi tok ein skikkeleg runde med innkalling. Torhild fekk til og med lov å bruke Lille Rosin. Innkallingane var omtrent perfekte. Eg er stolt av han! ( Han blei lokka, noen sprangf orbi osv).

Helsetreninga gjekk òg fint. Han er flinkare med å ha beina i bakken. Trur det er meir alder enn trening, men det hjelper sikkert med trening òg.

Etter at alle hadde vore gjennom dette, var vi søkkvåte og lengta heim. Nå var det haust!

1 kommentar:

Anonym sa...

Så kjekt at eg inspirere Ekko :-)