søndag 31. august 2008

Planar for hausten


I går kveld var det noen av oss treningsglade som både åt, drakk og skravla (her er vi verkeleg i flytsonen) grundig og godt. No skulle vi planlegge litt ka vi ville for hundane våre fram til jul. Ekko var ivrig tilhøyrar. Han prøvde å vise at han var svært glad for besøk, at han kunne ligge litt i buret og at han er så høfleg at han står opp og følgjer gjestene til døra same kor seine dei er når dei bestemmer seg for å gå heim.

Mål for meg er:
  • arbeide med kriteriene
  • arbeide med timing
  • vere medviten korte økter
  • skrive treningslogg
  • å vere førbudd når eg kjem på trening

Eg treng å bli meir klikkarklok og lære meir om shaping.

Ekko får mange fleire mål :-). Eg har i hovudet mitt delt det i fire, men i treningssamanheng kjem jo grunnferdigheiter inn overalt. Eg har altså tenkt: grunnferdigheiter, lydnad, gode vanar og bruks. Så ka vil eg han skal kunne innan for desse områda når jula ringjer inn?

  • Grunnferdigheiter: Alle områda skal vere godt i gang
  • Lydnad: Fellesdekk, lineføring/ fri ved foten
  • Bruks: Bringkobbelmelding på plass, enkeltslag og spor (tempoet udner søk. ID-spor)
  • Gode vanar: Gå forbi andre hundar med viss avstand utan utfall, helse fint på folk, burtrening, setje seg når eg stoppar opp (gangfelt, møte med folk osv)

Ser eg på desse måla så handlar dei jo om grunnferdigheiter som må kome i flyt og om å baklengskjede noe som er i gang.

--

Vi blei på fellesen einig i at treninga begynte på klokkeslettet og var i 45 minutt før 15 minutt pause. Oss som liker å snakke hund og filosofere litt saman, møter før og får unnagjort litt snakk før treninga begynner. På kvar trening skal vi ha håndtering og ofte innkallingstrening. Vi blei òg einig om at vi måtte ha eit nytt møte undervegs for å justere kursen og ta for oss den enkelte hund. På treningane er det viktig at vi i kritiske vener.

Det er litt nifst å skrive dette her for eg kjenner meg veldig forplikta og reknar med at eg får spørsmål undervegs...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja du e ganske forplikta te å gjennomføra detta nå. Og me ska varra på deg så ein klegg. Så du sleppe ikkje unna. :-)

Gro sa...

Ja det er ltt skummelt å se egne mål svart på kvitt, er enig i det.
Men du er ikke alene...... he he.