mandag 5. januar 2009

Då var vi i gang igjen

Første måndag i 2009 og gjengen var klar. Det var mange minusgrader ute så påkledningen var deretter. Anne Lise og eg trente i lag.

Vi greidde å halde oss til planen for kvelden (god start på året!).

Stå under marsj (rygging)
Ekko rygga, blir litt uroleg når eg ikkje premierer fort nok. Han fiksar at eg rygger, men dette må finpussast denne veka. Har som mål å bli "ferdig" med dette momentet for å gå vidare i neste veke.
Hadde to økter med dette.

Meldingstrening
Første melding var med synleg figurant. Sprang fint ut. Etter at han hadde henta lausbittet, trengte han ein lyd for å unngå at ein spennande pose skulle få merksemda. Men då sprang han fint inn. Trengte ikkje å rette seg opp ved utgangsstilling (for første gong??). Sprang fint ut på kommando.

Neste var med skjult figurant. Eit veldig godt slag.

Siste med skjult figurant. Her sprang han ikkje så ivrig ut. Eg måtte ta eit par steg, men då sprang han. Elles eit fint slag.

Nytt denne gongen er at alle utgangsstillingane var fine.

Fri ved foten
Denne har hatt lang "ferie". Trente spesielt på overgangen frå at eg rygger til at eg går ved sida av han. Gjekk veldig bra.

Konklusjon: Litt ferie hadde ikkje gjort skade. Ekko var ivrig og arbeidslysten. Og gjekk lett i bilen. Litt pinnekjøtt i buret gjorde susen ;)

Til slutt gjekk Torhild, Anne Lise og eg tur med våre firbeinte.

Ingen kommentarer: