fredag 9. januar 2009

I dag blei det melding ;)

I dag er det grått, grått, grått. Hadde ikkje lyst til å trene, men så var det avtalen då... Eg kom meg no avgarde. Heldigvis greier eg å notere i "Hundtränaren" kvar dag. Og der står jo programmet eg har for denne veka. Det er forresten rart kor vanskeleg det er å setje seg ned og notere. I alle fall. Liten treningsiver, men klart i hovudet at tema for denne veka er:
  • stå under marsj/ rygging
  • meldingstrening
  • fri ved foten.

Så då er det jo bare å setje i gang. Ekko viste lite treningsinteresse då vi kom til området. Men det endra seg undervegs. Heilt sikkert overføring frå meg. Første økt var stå under marsj/ rygging. Litt ukonsentrert, men rygger OK.

Neste økt er melding. Med den elendige meldinga på torsdag, gjekk eg halvhjarta til jobben. Marit fekk med seg litt pinnekjøt og lausbittet. Ho skulle vere synleg figurant. Kjente på måten Ekko satt at han var veldig klar (måtte nesten halde han igjen). Ein flott melding. Alt riktig, men eg måtte gje han ein lyd akkurat då han tok bittet. Han får så lyst til å snuse samstundes.

På neste forsøk gøymte Marit seg. Like godt slag. Så eg vågde meg på 3. òg. Det har jo vore tabben i det siste. Han spring ikkje like ivrig ut, men gjennomfører eit fint slag.

Etter bilpausen fekk han rygge litt igjen. No ryggar han bra sjøl om eg går bakover.

--

Eg frustrerer meg over at han er så lite flink til å levere gjenstandar han liker veldig godt så eg tok ei økt med enkle gjenstandar. Han leverte i handa mi både det eine og det andre. Eg vågde meg på den kjære ballen. Kasta og guten leverte. Her skulle eg ha stoppa for ved kast 2, kom han ikkje tilbake. Eg begynte å gå vekk frå hunden. Sette meg i blant ned med handa open. Han kom nærmare og nærmare, men ikkje bort. Siste gong eg sette meg ned, la han ballen 1 meter i frå meg. Eg sat. Kjente tolmodet var på grensa til eit eller anna. Men der tok han jammen ballen opp og leverte. No skulle eg ha premiert med ei anna kjekk leike, men så smart var eg ikkje. Eg kasta ballen igjen slik at det ikkje blei straff å levere. Den kom ikkje inn igjen, men då lot eg han bare gå med den utan at eg viste interesse i det heile. Til slutt la han den i frå seg. Dette MÅ eg jobbe med (har sagt det før òg).

---

Heilt til slutt har eg lyst til å tipse om eit innlegg i bloggen til Fanny. Om negativ straff, time out, leik osv. Mykje klokt her.

1 kommentar:

Anonym sa...

Veldig lurt å trene på avlevering med ballen:)
Han viser at han er redd for å miste den. Jeg har også god erfaring med å overse. Tror han synes det er kjedelig når han må drive på alene!!