lørdag 17. januar 2009

Rundering og ID-spor i sterk vind

Mens det framleis var mørkt og månen lyst på himmelen, kjørte vi til Bore. Det var sterk vind eitt par grader og opphald. I dag var det 5 spreke ekvipasjar som møtte. Det var spennande å sjå at hundane jobba like godt på den sida dei hadde motvind som på den med medvind.

Rundering:
Ekko hadde 7 fine enkeltsslag der ha gjekk rett i belønning. Han sprang ivrig ut og jobba godt. Så var det eit eller anna som forstyrra han og som var svært spennande (eg såg ingenting). Han fòr avgarde med halen til vers. Då han kom inn avslutta eg.

Ka er det å jobbe med etter dagen? Jo, det som foregår rundt meg. Han er ikkje flink til å stille seg i utgangsstilling, altså har vi ikkje trent det så grundig at det er på automaten.

ID-spor
Vi var veldig klar på at sporet skulle ligge slik at han hadde medvind og ikkje motvind. Sporet var ferskt. Ein person gjekk "villsporet". Vi kryssa eldre spor frå alle oss. Ekko snuste på posen med votten til Kari og var straks på hogget. Nasen i bakken og fullt firsprang. Eg gav etterkvart opp å henge med. Trudde jo ei stund at han hadde rota og funne meir spennande ting, men ikkje den karen. Han hadde gjort funn av Kari. Han verka veldig stødig i kor han skulle og ka han skulle. Det er jo kjempebra, men ka eg skal gjere med farten på ferske spor, er ei utfordring. Han roer seg når spora er eldre, men dei ferske krev tydeleg full fart i følge han. Kanskje eg bør gå med kort line i staden for langline? Tips?

Vi kjørte i lag ut av området. Var redde for å sitje fast i sanden i denne vinden. Trur eg har ein trøytt hund i dag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ecco jobbet veldig bra i dag. Er enig i at du ga deg når han begynte å "tulle" (eller var det det han gjorde?)Han hadde jo mange gode slag.
ID-spor er absolutt noe for han. Hva med å binde han rundt magen når han er på "hugget"?:)
Det beste er jo å la sporet ligge. Da går han jo mye roligere. Tror årsaken til at han er så ivrig på det ferske er at han får respons på overvær også fordi partiklene ikke har landet enda.?

Anonym sa...

Tøft ;-) Kolonnekjøring på Bore :-)

Du jobbe godt du og det vises med gode resultater.