tirsdag 20. januar 2009

Trening denne veka

Målet for veke 4 er:
  1. å finpusse Stå under marsj del 2, dvs sjølve ståen. Truleg få på kommando. Viss eg er nøgd
  2. å jobbe vidare med klotangprosjektet
  3. fellesdekk med stadig fleire uromoment
  4. avlevering av leike
  5. for meg: å våge å la han treffe fleire hundar laus.

I helga har det vore så surt vêr at det har blitt innetrening. Derfor blei det litt trening på punkt 1 og 3.

Vi fortsette med det på treninga i går. Eg hadde med meg litt dum premie, leverpostei. Det dumme var at den kunne eg ikkje kaste mellom beina hans. Og då blei ståen ikkje så god. Han var heile tida klar for å trø framover for å hente premien. Altså var det tydeleg at det var effekt å kaste premien mellom beina på han. Eg prøvde eit par med kommando.

Fellesdekk (aleine) gjekk veldig fint, men han likte seg ikkje heilt på våt asfalt. reiste seg fortare. Kari trødde over han, lokka han og gjekk rundt han. Ekko låg.

Vi tok òg eit par innkallingar i går. Dei gjekk kjempefint. Faya var freisting i midten. Først litt på avstand og passiv, så nærmare og aktiv. Men Ekko kom til meg.

Punkt 2. Klotangprosjektet går seint, men framover. Han aksepterer at eg held labben mellom hendene og tar mellom klørne og på dei. Eg tar òg klotanga borti. Dette foregår kvar kveld før maten.

Punkt 4: Dette er førebels innearbeid. Eg har gått tilbake til start. Først snutetarget i handa og så meir og meir spennande leike som skal leverast. Er ikkje på plass enno.

Punkt 5 er mest til meg. Eg er for redd for sure folk og for at Ekko skal få trøbbel at eg hindrar han i utviklinga. I det siste har han vore saman med Faya og Punky laus. Det har gått kjempefint. I går trefte Marit og eg på ei rottweilertispe på 3 år. Ho, Punky og Ekko storkoste seg i lag. Ekko strålar når han får lov til å springe saman med dei.

Ingen kommentarer: