fredag 30. januar 2009

Utfordring

Eg les opp til fleire svenske bloggar.Dei har av og til ei utfordring til kvarandre som ikkje krev at du trener hunden. No har eg lyst til å stele ein idè av dei, gjere nokre endringar på den og utfordre nokre av dykk.

Her er oppgåva:
  1. (På datamaskinen). Opne mappa "Mine bilder" (eller ka namnet på den mappa som du har bileta i, heiter)

  2. Her har du truleg mange mapper (eller er alle bileta utan mapper?). Opne den 4. mappa

  3. Finn det fjerde bilete i denne mappa

  4. Legg det ut på bloggen din og skriv om det.

  5. Inviter fire til å vere med på utfordringen. Lenk til dei i bloggen din og la dei få vite at dei er utfordra.

PS. Er dette bilete eit personleg du ikkje vil dele med nokon, så bruk fornuften og ta eit av dei andre. Vi veit jo ikkje at du tok bilete fem i staden ;).

Eg har lagt dei fleste av bileta mine over på ein eigen harddisk, så når eg opnar "Mine bilder" er det fjoråret som kjem opp. Og det bilete som var i 4.mappe var dette:

Trur tittelen bør vere: "mannekraft vs hundekraft". Vi er på fjelltur sommaren 2008 og her er to som ikkje syns dei treng å puste ut i pausen. Eg trur den tobeinte blei overraska over kreftene til den firbeinte.

Eg utfordrar Elisabeth, Gro L., Marit og Anne. Og håper de tek utfordringa!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Oppdrag tatt :-)

Anonym sa...

Den er grei. Jeg tar den!:)

Gro sa...

Skal ta den senere, nå reise eg te Danmark. : )