lørdag 31. januar 2009

Spor og trening i skinnande sol.

I dag blei det den store treningsdagen. Godt det var ein vakker vinterdag. Temperaturen låg under null i skuggen, men i sola var det deilig!

Marit og Jan Inge var i Melsheia i går kl 13 for å legge blodspor til Punky. Og samstundes la dei eitt til Ekko. Eg var spent kl 915 då vi skulle gå eit blodspor som hadde godgjort seg i 20 timar i frosten. Dette hadde vi aldri gjort før. Dei få blodspora han har gått før, har ikkje vore eldre enn eit par timar.

Men her var det ein hund som visste ka jobben gjekk ut på. Eg viste han starten og etter det gjekk han kjempefint. Hadde eit par svingar feil, men tok seg kjapt inn. Sporet hadde avhopp og sårleie. Han stoppa fint ved sårleiet og snuste ekstra. Og stor fryd då han fann skanken.

Vi var delt i to grupper i dag. Gruppa mi var Marit, Jan Inge, Silje og meg. Vi var veldig effektive. Punky gjekk eit lang blodspor, Pia fekk prøve Punky sitt. Ho har aldri gått blodspor så det kan vere like mykje Punky sine fotefar ho gjekk i, men fryden var visst stor for det.

Neste spor var ID-spor. Hundane burde vore filma. Dei er heilt yre av iver etter å kome i gang. Ekko skulle gå med bjølle på ryggen for første gong. Det brydde han seg ikkje om. Marit var det falske sporet. Ho stod ute i løypa. Ekko lukta kort på votten til Jan Inge. Han gjekk fort, men såg Marit og sprang lukkeleg bort. Då han ikkje fekk respons, var det tilbake på sporet igjen. No var han ikkje i tvil om kor han skulle. Eg strevde med å følge alle svingane i det tette terrenget. Han går ganske fort. Registrerte at det ikkje var overvèr han brukte. Nasen var i bakken (litt over). Jan Inge blei funnen til stor glede for finnaren! Eit veldig godt utført ID-spor. Hadde sjølsagt gløymt GPSen.
Vi diskuterte i pausen at vi må tenke ut utfordringar i sporet slik at det ikkje blir at dei går på rutinen i staden for lukta. Til dømes så går ofte det falske sporet til venstre og det rette vidare rett fram. Det må ikkje bli til fast rutine.

----
Klokka 13 skulle instruktørane på Siddis hundeskole samle seg for å trene og gje kvarandre råd.
Eg fekk eit tips om kassetreninga til Ekko (trikset vårt). Skal skrive om det når eg har prøvd det ut.

Vi starta med fellesdekk. Faya, Ekko, Punky, Mikkel og Robin. Gjekk veldig bra. Ekko la seg skeivt, men det retta eg ikkje i dag. Første gongen eg kom opp på sida av han, sette han seg opp. Eg premierte ikkje, gjentok bare prosessen og no venta han til kommandoen kom.

Etter det delte vi oss. Eg arbeidde med Elisabeth. Faya trente på dekk der haka skal vere i bakken mellom beina. Ganske stilig. Nederst er det ein filmsnutt av treninga på akkurat det.

Ekko trente på stå og på å ligge med store forstyrringar. Gjekk tilbake til å vente ut stå-en. Han stoppar, men har blitt premiert veldig fort så eg blei påminna at eg må vente han ut litt.

På dekk (bli liggande) frista vi han med tennisballen. Den var ikkje bare lett. No begynte nok både eg og hunden å bli trøytte.

Her har vi dei andre (Arne og Mikkel, Marit, Punky og Christin og til slutt Robin):












Faya trener dekk med haka i bakken:



Nå søv Ekko under skrivebordet. Ikkje akkurat til å undrast over.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Off da, litt neiing der for å hjelpe til. Ooops... :-)

Så gøy at alt gjekk bra på sportreningå i dag. Få noen te å filma neste gong så får me se.

Anonym sa...

Grattis Ecco med flott innsats på blodspor! Du er helt rå!! Du må bare forberede deg på at du må gå opp til en prøve om ikke så lenge men det takler du:)