tirsdag 20. november 2007

Nå er vi i gang

Det var Thelma som gjorde utslaget. Så fin side som ho hadde. Eg var jo bare imponert. Og her hadde vi gått og tenkt på å skrive treningsblogg lenge, men ingenting blei gjort.

Planen er at vi skal få til å skrive litt om gleder og sorger i treninga. Og ikkje minst om det vi lærer undervegs. Det skal vere Ekko sin blogg, men sånne skriveglade matmødre plar jo blande seg inn...

I dag skal vi vere medhjelparar på problematferdstrening. Hundar som slit litt, blir fort litt skjelvne når dei treffer meg så stor og flott som eg er. Dei skulle bare visst, ja ja dei får forresten av og til vite det og. Eg greier ikkje alltid å vere like roleg. Må liksom bare fyke ut og angripe litt.. Matmor blir forferdeleg lei seg. Eg ser det, men greier eg å la vere... av og til i alle fall. Matmor trur at det å trene og trene på det, vil gjere meg tryggare. Eg trur det eg òg. Bare vent - ein vakker dag. Då fiksar eg alle ukjente hundar, trur eg....

Ingen kommentarer: