torsdag 1. april 2010

Trening på detaljar.

Måndag var Kari, Silje, Torhild og eg treninggsklare igjen. Eg måtte jobbe med baklengskjeding for det har eg slurva ein del med. Og så sjekke ut om kommandoane er på plass.

På plass, fot, snurr (venstre), bukk går veldig bra å setje saman. Flat dekk der eg skal gå over han går fint heime, men blei for vanskeeg ute (enno). Slalom/ åttetal liker han ikkje. Kan det vere at han såvidt får det til under mine korte bein :)? Å setje fleire av dei saman før han får godbiten på slutten går stort sett greit. Eg må bare tenke ut rekkefølge.

Så var det kommando. Kan hunden sit eller det noko han gjer automatisk når han kjem inn til meg? Ekko var ganske stødig på dei ulike kommandoane, men han liker ikkje å ta dei på avstand. Då vil han bort til matmor.

Pia syns baklengskjeding var kjedeleg så ho sette seg i ein stol for å få poeng for det. Det såg faktisk ut som om ho hadde tenkt å ta for seg dei fleste stolane for å vise triksa sine :).

Det er herleg å trene når det ikkje er snø, vi kan ha joggesko på og det er lyst ute. Etter påske kan vi nok tenkje på å flytte til retrieverklubben sitt område igjen. Gler meg til det.

GOD PÅSKE!

2 kommentarer:

Elisabeth sa...

God påske. Tøft bilde av Pia. Glede meg te me kan begynna å trena på området igjen. Det blir gøy. :-)

Anne sa...

Så flinke dere er til å trene.. og så utrolig søt Pia er der hun siter i stolen... he he morsomt bilde!

Hilsen Anne og Thelma