onsdag 21. juli 2010

Vi er i gang igjen

Skal seie tida har gått fort. Eg har ikkje tatt meg tid til å blogge her på ein månad.

Dei siste tre vekene har eg skrive i Ferdaminne om ferieturen til USA. Men no er vi tilbake i trening igjen. Henta Ekko på måndag og kjørte rett til området vårt på Sviland. Her var gjengen og Ekko var i storform. Dette var kjekt! Han ville trene heile tida. Vi trente på apport. Hente og avlevere. Litt slapp avlevering, men stor iver for å hente.

I dag har vi trent saman med Marit, Jan Inge og Elisabeth. Målet mitt var å fortsetje med apporten. Halde på iveren og få til litt betre innkomstar. I tillegg skulle det trenast på buret.

Ekko fekk ny leike til drakamp i dag. Det var storveis. Han kunne gjere mykje for den :). Iveren var her framleis. Skult apport òg kjekt, men eg har slurva for mykje med å halde apporten til eg seier takk. Det blei betre, men eg er ikkje nøgd.

Buret går så det susar. Han spring inn. Eg fekk lokke og han ligg fint medan andre trenar og eg kan gå i frå han. Må trene meir på det så det blir stødig. Ikkje heilt til å stole på enno. Ekko har ikkje lyst til å ha pause. Han vil trene heile tida så her måtte det trenast litt på å vere passiv.

Vakre Bella
Heime er Ekko veldig kjælen og roleg. Han storkoste seg med å kome heim etter langtidsferie. Gata måtte overvåkast nøye. Alle luktene sjekkast ut.

Faya trener


Faya trener
Vakre Faya

Fart


Ekko har ballen. Faya måtte gje tapt


Punky på veg inn

4 kommentarer:

Elisabeth sa...

Bildene blei jo knall bra med den nya linså :-)
Godt å ha deg tebake :-)

Gro sa...

Der var du igang igjen ja. Tenker det var kjekt å komme hjem igjen også. Ser Ekko er fornøyd iallefall. : )

Marit sa...

Så fine bilder du har tatt! Håper vi fremover kan jobbe to og to sammen. Har alltid noe å lære av andre.

Aud Venke sa...

Jobbe to og to saman er kjekt. Sist veke var eg nok så fjern etter ferien at det mest blei innfallsmetoden. Og den er best aleine :).