lørdag 15. januar 2011

Har de sakna oss?

Vi er i live og lever godt, om nokon lurar. Ekko får for lite hjernejogg, men vi har kost oss med turar og familie. Når tida strekk til, er Ekko ute i skogen i fri fart :)

Jula var fin for både tobeint og firbeint. Nyttårsaftan feira matmora bursdag og rakettane for til vers. Det gjekk av i likaste laget, heilt til eg skulle vere smart å smelle litt innomhus. Ikkje spør meg kvifor, men Ekko blei heilt fortørna.

Etter nyttår har vi vore med på runderingstreninga. Forrige laurdag var det på Skjæveland. Ekko var skikkeleg høg og trengte tid til å finne ut at han skulle arbeide og ikkje bare hoppe rundt i kring. Vi fekk ikkje tid til å la hundane få skikkeleg oppvarming, noko som min firbeinte tok igjen i sporet. Men etterkvart vakna han og sprang ivrig. Eg prøvde med meldetrening, men den kanalen hadde framleis ferie.
Etter treninga var det ein hund som var sliten. Ikkje bare han forresten, eg somna i stolen. 

I denne veka har vi bare gått tur og trent litt på "gå på teppet"= legg deg på teppet.
Men i dag var det trening på Sviland. Det viste seg at parkeringsplassen var likna på isbanen i ishallen, så eg blei vinka tilbake då eg ville kjøre heilt opp. Der oppe stod Isabelle i grøfta. Ho skulle bare ta ein sving...
Inne i skogen var det ikkje is så vi fekk brukt spaserturen frå bilane til treningsplassen som godt oppvarmingsområde.

Eg kjørte flying og ingen forsøk på melding. Det handla mest om at eg ikkje var konsentrert og at eg var mest opptatt av å ha ein trøytt hund med heim.Målet i dag var framdrift.

Ekko var høg då han kom ut av bilen så eg brukte litt tid på å leike og la han springe. Så var det rundering. Marina var på midtlina, Tom Ove og Gry figurantar. Ekko jobba som ein helt. Det eg såg tydeleg i dag er at han rettar seg opp når han kjem inn til midtlina og skal ut. Han har faktisk 90 graders vinkelen i topplokket. Eg blei imponert då eg såg det så tydeleg som det var i dag. Han jobba godt og han jobba lenge.

Framover må eg jobbe med meldetreninga. Får drille ein del utanfor sjølve runderinga igjen. Han mistar litt piffen når han må melde. 

Det blir ikkje trening neste veke. Matmor har for mykje anna å tenkje på og jobben krev sitt, men vi får ta det igjen etter det.

Alle hundane jobba godt i dag. Dei er ivrige og lærelystne. Veldig kjekt.

Nå står 3 foccaciabrød i omnen og livet er ikkje det verste ein har :)

3 kommentarer:

Elisabeth sa...

Ja det har me :-) Kjekt å hørra det e liv i dåkke. Og håpe at du komme sterkt tebake itte neste uke. På tide med ein te kaffi drikker i solstol ringen vår. ;-)

Gro sa...

Kjekt med litt blogging fra deg igjen ja. : )
Ekko må ha klisterhjerne på noen ting han.... : ) ikkje så mye me har trent på de vendingene på midtlinja.
Maja har tydeligvis litt mer teflonhjerne hu, sånn som meg... he he.

Marit sa...

Så moro å lese om dere igjen og at Ecco er klar når det gjelder:)