lørdag 3. oktober 2009

Shaping.

På kurset til Arne skulle vi drive med shaping. Fram med eska. Kor mykje hadde eg gjort sidan i vår? Ingenting. Ekko tok det raskt. Han blei tydeleg på hjørna.

Så var det å shape han opp i stolen. Fekk låne Arne sin for den er stødigare enn min. Det var lett å få han oppi stolen, men han strevde med å sitje. Halen var i vegen heile tida.

Vi jobba saman med Anen Lise og Scotty. Han sleit litt med at Faya lukta dame for tida, men når fokuset var på plass, gjekk det så det suste.

Apport fekk eg ikkje trent på.

Konkurransen i kveld var å gå til Arne sa sitt. Der ramla vi fort ut gett. Ekko høyrer sitt, ser på meg og begynner sakte på prosessen. Ingen god taktikk når andre smeller rompa i bakken.

Har trent på eska heime etter torsdagen. Nå blei han veldig klar over at nasen skulle i eit bestemt hjørne. Han jobba godt, men då eg slutta å premiere hjørnet og ville ha han over på neste, var det mykje frustrasjon. Blei ikkje ferdig med det, men han er på veg mot neste hjørne. Prøver i alle fall litt. Helst vil han tilby rygging, dekk osv når eg ikkje premierer det hjørnet han set snuten i. Morsomt å trene på når det regnar ute.

1 kommentar:

Elisabeth sa...

Ja det e rart med den rygginga. Det e noe av det førsta Faya og alltid tilbyr. Ser Scotty og tilbyr det ganske raskt. Må varra noe spesielt med det siden dei alltid vil tilby det så tjapt.