lørdag 5. mars 2011

Eg er så motivert, seier Ekko :-)

Tone forklarar før vi startar
.. og det er jammen matmor òg etter ein flott dag i sola med Tone Larsen, Norske Redningshundar. Eg skulle ønska eg var komen lenger i treninga sidan sist vi hadde Tone som motivator, men det rakk vi altså ikkje.
Målet mitt er i dag å få sett på detaljar i meldetreninga.

Vi fekk trent på:

  • å sende han ut slik at han fekk bruke vinden
  • å få han til å finne bitt som halvveges er gøymt
  • å finne figurantar som er gøymt under Jervenponcho
  • å springe forbi fristande hestelort
  • å springe for å hente lausbittet sjølv om figuranten oppførte seg som hare.
  • Springe ut på nytt dei to gongene eg ikkje var nøgd med innkomsten med lausbittet.
Det svakaste punktet som eg ser, er innkomsten med bittet. Dvs dei sekunda før han får springe ut. Tone meiner eg bør fortsetje med å la han halde bittet på veg ut igjen for no verkar han mest interessert i å få sleppe det fort. Vi får trene på denne detaljen fram til motivasjonsdag 2 i slutten av mars.


Kira i farta

I dag har eg bare tenkt å ta meg ut. Trur eg Maja tenkte

Klar til innsats

Ekko kryssar midtlina

Ekko, du bedåre!

Molly ventar på tur

2 kommentarer:

Lise sa...

Høres kjempespennende ut. Litt misunnelig, men det får bli en annen gang.

Gro sa...

Var sååå kjekt å se Ekko in action under siste økta. Han er kjempeflink med meldingen nå. : )