onsdag 9. mars 2011

Vi treng bare ein runde rundt Mosvatnet for å oppleve alle årstider.

Denne er passe stor, tenkte Ekko
Det er rolegare dagar når elevar og tilsette har ferie. Har meir tid til den firbeinte. Og til å blogge.
I dag har vi gått tur rundt Mosvatnet. Starta heimanfrå med kvitt på bakken. Undervegs møtte vi sol, hagl, snø og sol. Då vi kom heim var det bart og deilig vårsol på terrassen. Det måtte nytast med kaffi og godbitar.

På turen møtte vi nokre hundar. Alle på god avstand og lette å trene på.

Vi har ikkje trent på noko anna i dag.

Sol på terrassen
I morgon er planen eit spor til og så må eg tenkje på koss eg vil trene inn gjenstandsmarkering i sporet. Har begynt å glede meg til brukstreningane skal kome i gang igjen. Til hausten får vi måndagane tilbake og vi kan legge spor før treningane, men no er det onsdagar som gjeld :). Veit eg ikkje kan delta særleg i mars, men er klar frå april. Er det nokon som har tenkt litt på kven som tar treningsansvar i periodar eller er det etter mineigen ide og form kvar gong? Kunne vore kjekt om vi tok ansvar ein månad om gongen. Hm. trur eg må ha eit lite møte på saka.

1 kommentar:

Elisabeth sa...

Eg har sagt eg kan varra med i gruppå for å laga et opplegg for treninger, men det e ingen andre som har sagt seg villig te å varra med å planlegga treningene. Dumt egentlig. Hadde trodd at folk va litt mer interresert i å få et skikkelig opplegg.