fredag 1. april 2011

Endeleg onsdagstrening

Ja, endeleg var vi på området ein onsdagskveld saman med andre i bruks. Ekko var i storform. Endeleg trening på skikkeleg vis.
Eg hadde 2 mål: trening på bli på kommando og meldetrening.

1. Bli-kommandoen
Eg tok med meg 4 kjegler og stilte dei opp slik det blei ein firkant. Ekko og eg gjekk fot rundt. Så gav eg han kommandoen "Sitt". Då skal han sitje til eg er tilbake frå min runde rundt firkanten. Han sat. Slik fortsatte det med "sitt", "Dekk", "Stå" i fleire omganger. Ekko var kjempeflink. Vi skal øve på at han ligg og står i retningen. Han er veldig på skeiva, men det hadde eg ikkje fokus på. Han tok kommandoen og låg i ro.

2. Meldetrening.
Etter kurset med Tone har eg tenkt at eg skal gå eit trinn tilbake på treninga på lausbittmelding. Likar ikkje farten han har frå figurant og inn. Altså trente vi på det. Gro er perfekt figurant. Ho får fram skikkeleg iver i leiken. Ekko blei heilt gira. Stor fart ut, ok fart inn og ekspress fart tilbake til Gro :). Gode økter. Her er artikkel om innlæring av bringkobbelmelding

3. Agilityhund?
Bonus i kveld var litt trening på agilitybanen. Skulle prøve han på å gå opp stigen, så bortover flata og ned igjen. Ka var problemet, sa Ekko og gjorde det utan at det trengtes trening. Han tok til og med vippa. Eg burde ha stoppa han før sjølve vippet, men han var så snar. Må trene på den. Kjempegøy. Kanskje han er agilityhund i tillegg til brukshund? Godguten.

Når vi ikkje trener så er han på jobb i kontrolltårnet eller koser seg i heimen:
Full kontroll

Er det nye folk som går der?

Morgonkos er tingen. Koffor må matmor på jobb?

2 kommentarer:

Elisabeth sa...

Så dumt eg ikkje va der på onsdag då når du endelig dukte opp. Men neste onsdag e eg klar igjen, håpa du komme då og. :-)

Aud Venke sa...

Etter planen dukkar eg opp :). Gler meg til å sjå deg igjen