torsdag 25. august 2011

Det går opp det går ned

Denne veka har vi fått trent litt. Først måndag. Ekko fekk ein god tur før treninga. Han var ganske gira der han sprang i skogen, så eg burde kanskje lukta lunta..
Eg hadde bestemt meg for at han skulle bruke fastbittet. Det hadde gått greit forrige trening. Men denne gongen blei det bare tull. Ekko gadd så vidt springe ut til figurant. Det einaste positive var at han sprang fortare inn til meg for å kome seg ut att. Det har han ikkje gjort kvar gong. Han slapp bittet når det passa han og eg begynte å bli frustrert. Gjekk over til flying og direkte i leik. Tenkte at det fekk vere kondistrening. Då vakna guten. Fullt firsprang og han sprang til han spydde.

Etter slik ein måndag, var eg spent på om eg kunne stille krav til han i dag. På parkeringsplassen stod vi og diskuterte, Isabelle, Lise og eg. Isabelle kom med tips om å kjøre flying først og kaste inn ei fullmelding før han blei trøytt. Hm. Eg hadde ikkje heilt trua, men hadde ikkje betre forslag sjølv. Ekko fekk ligge i bilen og vente for å vere sist ut. Då hadde han jo roa seg etter luftegiret og var kanskje klar?

Aksel (son til Lise) gira Ekko litt opp på parkeringsplassen med leika. Det førte til at hunden stod gira på startlina. Fullt firsprang ut til Aksel og rett i leik. Så i resertempo over til Lise. 3.slag er framleis flying, men no skal han hente lausbitt. Eg er spent. Men der kom faktisk kjekkasen i god fart inn med melding og har så vidt tid til å kome seg rundt meg før han spring ut på vis.
4.slag er enkeltslag rett i leik for Lise har ikkje lausbitt. Går veldig fint. 5.slag er enkeltslag med full melding. 6.slag er full melding. Likeeins 7. og 8.slag. No heng tunga som eit slips, men farten er framleis fin. Siste er rett ut i leik hjå Aksel.
Ein sliten hund og ei stornøgd matmor. Ekko har fint driv framover og blir meir og meir glad i jaktleiken hjå figurantane.
Altså var ideen til Isabelle glimrande. Takk skal du ha.

På laurdag blir det vel spor, men neste veke er det meir rundering. Det er kjempegodt å vere i gang.

2 kommentarer:

IKS sa...

Kjempe kjekt å se forslaget ble en suksess :) Tror vi skal være flinke med å legge veldig godt opp til suksess for Ekko, ser ut som dette gir han motivasjon for nesten slag uten å miste fart.

Lise sa...

Tydelig at han liker jaktlek ja. Blir skikkelig ivrig da. Vi må være flinke til å komme med alternative forslag. Plutselig så er det noe som fungerer bra.