tirsdag 4. oktober 2011

Mørkerundering

Måndag 26.9. var det tid for litt kveldsrundering igjen. Vi var såpass mange denne gongen at det tok tid og mørkret kom springande på oss. Då det var Ekko sin tur, var det ganske mørkt. Svart hund i svart skog....

Figurantar var Gry og Kristin. Dei jobba som heltar med å finne fram. Eg gjorde som dei siste gongene. Nokre rett i leik og nokre med melding. Ekko tar skillet godt. Det var spennande å vente på han no når eg ingenting såg. Men meldinga var fint i munnen :). På det eine slaget måtte eg bare la han springe ut og få premie utan meg. Eg brukte ikkje line og han sprang så fort og eg såg ingenting ;). Men Ekko fann tilbake til figurant og fekk seg ein liten fest.

Ei god treningsøkt. Det blir truleg lite av slikt i oktober, men vi får ta dei stundene vi får. Eg fortset trening på kondisjon og meldingar.

Ingen kommentarer: