søndag 9. oktober 2011

Solskindag på Sviland

Tenk å trene i sol! Det gjev jo energi bare å tenkje på det.

Vi var 6 ekvipasjar denne laurdagen. Gro&Maja, Gry&Silja, Kathrine&Max, Lise&Scott og Kari&Tammie. Ja, så oss då. Ekstra kjekt var det at Kari dukka opp. Tammie jobba som ein helt så eg håpar matmor ikkje ligg på latsida på laurdagen, men dukkar opp. Hunden har garantert lyst :).

Ekko var siste hund ut. Han var ganske gira på lufteturen så humøret var det ikkje noko å seie på. Figurantar var Lise og Gry. Kathrine gjorde ein god jobb på midtlina. 
Programmet var som før: Først direkte i leik, så full melding etterkvart. 

Det gjekk så det suste med flyingen. Han holdt eit flott tempo, kryssar fint og jobbar godt. Langt om lenge kom eg på at eg hadde gløymt meldetreninga. Ka gjer eg no? Han byrja bli trøytt og det var bratt på den eine sida og tildels på den andre òg. Lever jo stort sett etter "Ekko klarer det meste" så her var det bare å melde frå om at det blei melding hjå Gry. Ekko sprang som før. Han blei litt forfjamsa hjå figuranten. Hæ ingen leik? Men tok bittet og eg fekk melding om å rope på han. Der kom han med lausbittet flott i munnen. Det er så vidt han har tid til å stoppe hjå meg for han må ut for å leike. Flott. Sendte ut på Lise òg. Fekk eit lite kvistknekk som lydhjelp (ville ikkje miste fart og interesse sjølv om han var trøytt). Ut og perfekt melding. Avslutta på Gry. Veldig nøgd med innsatsen til den firbeinte. Det var visst han og for han sov i bilen heim, noko han sjeldan gjer.

På måndag blir det visst trening på området. Er spent på det for eg har hatt så lite fokus på detaljtrening av det slaget det siste året. Men kjenner eg Ekko rett, så er det sikkert kjekt det òg.

Vidare arbeid:
Kondisen er betre, men kan med fordel for både tobeint og firbeint blir endå betre.
Meir av meldetreninga.
Trene på detaljar (så mange som eg vil ha) når han kjem inn med melding
Reparere fastbittet. Det løsnar altfor lett.

2 kommentarer:

Kristin og Hera sa...

Kjekt å lese om treningen. Jeg har også "detaljtrent" litt på apporten i det siste. håper å få nytte av det i runderingen en vakker dag :D

Gro sa...

Kjekt å se Ekko i farta i går. Han jobba kjempebra. Tydelig at du har fått opp kondisen på han. : )