tirsdag 6. august 2013

Tre rare damer på asfalten

Vi gjev ikkje opp. Asfalten skal sigrast over.
Måndagskvelden var det lettare regn så Kari m/Nicole, Lise m/ Scott og Tammie og eg m/Ekko gøymte oss så godt vi kunne på ein parkeringsplass på Ullandhaug.

Her skulle det foregå ting og tang som vi var redde for ville kome i notatene om vår normalitet.

Lise var først ute (eg skuldar på ho). Då eg kom hadde ho alt hatt mjuk gange og lagt 2 spor til Scott og eit til Tammie.
Eg tok fram utstyret og gjorde meg klar.Halta bort til utgangspunktet og begynte å gå sporet. Her er resultatet:
Spor 1: Våt asfalt. Gått med sko med baconsåle og nylonstrømpe.
Baconet la god fert (og til tider synleg fert) i asfalten. Eg gjekk over to parkeringslommar.
Så var det Ekko. Litt meir fokusert denne gongen (det låg baconost i startgropa). Hadde nasen nedi mesteparten av parkeringslomme 1. Då premierte eg.

Spor 2: likt spor 1
På og av trur eg at eg skal kalle det. Han har betre fokus enn på sundag, men dett fort ut. Deler av sporet gjekk fint.

Spor 3: Våt asfalt. Same fertsmarkering som over. 1.parkeringslomme beint, 2. parkeringslomme skrått.
Denne gongen fulgte han sporet greit, men nasen er høgare enn eg vil ha han. Dette pirkearbeidet.

Sidan eg syns det var eit lite håp etter desse tre spora, stoppa eg der.
Etter litt prat gjekk vi tur saman med Kari og Nicole.

Tysdag morgon vakna eg av vekkeklokka, registrerte at det plaskregna før eg høyrte eit smell. Sekundet etterpå låg skuggen i senga. klistra inntil meg. Her var det ikkje snakk om å spørje om lov. I krig... osv.
Altså måtte alle rutiner snuast på. Det var frukost og jobbantrekk. Ingen vits med tur.
Ekko fekk bli med på jobb.
Generalmajoren tok for seg alle kontora for å sjekke at alle var på jobb og at det ikkje låg dyrebare saker lett tilgjengeleg for innbrotstjuvar.
For det meste sov han under skrivebordet, men han tok i mot gjester på finaste måten (ikkje hopping - dei ringte jo ikkje på). Ein av elevane fekk sin store siger for dagen då han turde klappe den store kalven. Kry som ein hane, ville han ha Ekko med ned til SFO for å vise dei andre (det går fort frå reddhare til kongen på haugen der i garden).

Det pinligaste var då han ville spele biljard midt under eit møte. At han skulle røpe oss så grundig....
Det nest pinligaste må vel vere då søppelet blei undersøkt og eg blei tatt i å ha søppel, avis, matpapir og yoghurtkartong i same dunk. Slikt går jo ikkje ann. Eg burde jo vite at vi har eigne dunkar for plastikk og papir.

I morgon satsar eg på solskin for ryktet mitt toler ikkje for mange pinlege avsløringar.

Ingen kommentarer: