mandag 20. april 2009

Burleiken og nye konkurranseformer...

Marit sa ein dag at det var rart at så få av oss som har vore på kurs med Fanny & Thomas, som brukte burleiken. Burleiken ja, tenkte eg. Den har helt forsvunne ut av hovudet mitt. Så i dag var det fram med stoffburet. Og gjett om det var ein som var klar for burleiken?! Rett i buret og straks kommandoen "fri" kom, sprang han ut så fort at buret forflytta seg det òg. Inn og ut av buret. Kjempekjekt! Eg prøvde å lokke. Han beit ikkje på godbitlokking, men "kom" er sterkt, for då kom han. Ingen premie og inn i buret. Etterkvart tok han teikninga. Veldig kjekk trening. Ekko ligg òg med labbane utfor. Brydde meg ikkje så mykje akkurat no, men må gjere noko med det. Buret er ikkje det største det heller...

I kveld har det vore kurs for retrieverklubben. Sporkurs. Ein fin gjeng med ivrige hundar fekk prøve spor. Ekko fekk sjå på gjennom bilruta. Eg la eit spor med gjenstandar i før kursstart. Ca 3 timar etterpå gjekk eg det. Og det er medan eg går det sporet (eller småspring) eg byrjar å lure på om det ikkje burde vere ei ny konkurransegrein innan bruks: Sprintspor. Dvs springe langt spor på kortast tid. Den som kjem fram først med hunden framleis i line og utan at førar har ramla overende, vinner. Trur Ekko og eg hadde kome langt der. Han går jo skråsikkert i sporet og har ein fart som er ein idrettsmann verdig. Trur det er enklare å få opp kondisen og farten på matmor enn å få han til å vente på sinka.....

Men sidan det ikkje er slik ei grein, så får vi nok begynne skikkeleg på grunntreninga igjen.

PS. Ekko fann sjølvsagt alle gjenstandane i sporet.

1 kommentar:

Marit og Punky sa...

Så gøy at du har begynt med burleken! Ecco har nok ikke glemt det:)
Hm, sprintspor sa du? Høres slitsomt ut!
Gleder meg til sporkurset i morgen:)