onsdag 15. april 2009

Sporkurs og bøker

I kveld har vi hatt teorien på sporkurset vi skal ha brukskomiteen. Det var veldig kjekt. Gro og eg hadde det saman. Gler meg til å ha praksistimar saman med denne flotte gjengen med unge retrieverar. Bruksarbeid er topp!

Det fins to gode bøker om spor. Og mange artiklar som de finn i margen min... Men altså bøkene:

Den første boka er norsk og er skriven av ein erfaren minehundtrenar, Anne-Lill Kvam: "Nesearbeid for hund". Denne opplever eg som ei svært praktisk bok i nasearbeid. Rett på sak og det er bare å setje i gang! Her er gode forslag til deg som vil lære hunden å bruke nasen.

Den andre boka er svensk. "Nosarbete - en bok om spor og uppletande". Marai Hagström er forfattaren. Enkel og grei forklaring på korleis du kan jobbe med spor. Boka har gode illustrasjonar.

Begge bøkene gjev gode praktiske forslag.

Trykk på boka (biletet) og du kjem rett til bokomtale og bestilling :-)

1 kommentar:

Gro sa...

Du var skikkelig flink i kveld Aud Venke. Så trygg og god i foreleserrollen at det smitta over på meg, og nervøsiteten bare forsvant. : )
Bra teamwork det der syns jeg!!

Virket som en fin gjeng interesserte hundeeiere som har meldt seg på.