lørdag 18. april 2009

Ein flott treningsdag

Sol som varmar, hundar som jobbar og kjekke folk å trene med, kan ein ha betre laurdagar?

I dag var vi på Skjæveland. Vi var Ingeborg & Sander, Marit, Jan Inge & Punky, Marina & Kira, Kari & Evita og oss.

Eg var mykje på midtlina, men fekk tid til å varme opp Ekko før det var vår tur. Han var kjempeklar. Ved første slag ville eg ha eit klapp for å sikre meg. Han spring flott ut. Eg vil ha passering og roper han inn for å få han rett ut. Resultat er at han passerer, men stopper opp. Hunden er kjempetørst. Han får drikke. Spring då fint ut. Neste slag er blindslag. Han startar fint, men stoppar fort. Påverkar det han at han ikkje får ferten av menneske i motvinden? Eg roper han inn. Det går greit. Han spring fint til neste. Då han kjem tilbake, held eg han igjen litt. Nå står Kari litt synleg langt inne i skogen. Eg ser at hunden er trøytt (og har erfart at det ikkje var folk på den sida). Han får kommandoen "runder", spring fint eit stykke og sakker farten. Då byrjar Kari å springe langt der inne. Gjett om det var ein som skifta takt? Kjempebra. Dei to neste slaga går òg kjempefint.

Alle hundane arbeidde veldig godt i dag, men dei blei varme og tørste. Vi fann ut at vi måtte ha med oss ei vass-skål på midtlina. Den blei flittig brukt.

I pausen testa vi ut leik på Kira. Gjett om ho storkoste seg saman med Marit :)?

Etter pausen var det Marit, Jan Inge, Kari og eg som var igjen. Vi bestemte oss for å trene meldetrening. Ekko og Punky på lausbitt og Evita på å halde bittet heilt inn.
Utfordringa mi er å få Ekko interessert i å ta heile runden. Han syns siste delen (der han spring ut for å leike) er topp, men at han skal springe frå figurant og inn.... nei koffor det, ser han ut til å lure på. Her må eg drille moment utan å knekke gleda. Punky har litt av same problematikken, men ho hadde i alle fall meir fart enn "eg skal bare lukte på blomane og tisse litt"-Ekko.














Treninga var nyttig og god, veret var fantastisk. Då var det bare å ta med seg overskotet inn i køa på Plantasjen. Ut kom eg i alle fall med litt sommar....

Ingen kommentarer: