tirsdag 9. februar 2010

Det blir lysare!

Det er så fantastisk med desse solskinsdagane. Eg får gått tur før mørkret kjem og tek oss. I dag kom eg heim kl 16 og skifta kler i ein fart. Her skulle vi ut og fotoapparatet måtte med. Vi oppdaga litt forskjellig på turen:
Vi møtte 4 ridgebackar

Og vi bur sentralt..

Det var ein hannhund som dukka opp. Dei målte kvarandre, men bestemte seg for å gå kvar sin veg. Eg turde ikkje gå nærmare for å ta biletet.

Og jula varer heilt til påske? Eller er det her nissen bur?

eller dei underjordiske?

Her kjem villdyret. Vidder er til for fart, fart, fart!

Sola lagar skugge. Klokka er 17 og lyset har tenkt å vere her ei stund til.

Bjørka solar seg og ventar på våren

Den vakraste av alle :-)

3 kommentarer:

Elisabeth sa...

Det e utrolig deilig nå når sola holde ut litt lenger. Og eg føle at det har vært vår i luftå dei siste dagane.

E det i sørmarkå nissen og ulven holde hus?

Aud Venke sa...

Det er på jordene og i skogen nedanfor. Der vi har gått tur i lag. Deiligt og lyst der.

Gro sa...

Flotte bilder. Stilig med det juletreet, det har eg aldri sett der nede på markene....

Kjekt at møtet med hannhunden gikk så bra. : )