søndag 16. mars 2008

Runderingshelg med SOL

Høgdepunktet i helga er rundering. Det liker eg kjempegodt!

På laurdag var det 6 hundar som runderte og ein som gjekk spor. Då rakk vi ein runde, men runden blei god i følge matmor. Eg holdt farten, fann alle og gjorde det godt.
Trur matmor går og tenkjer på at eg må vidare, må lære meg enkeltslag, levere lausbitt osv. For meg kan ho tenkje ei stund til. Syns det er kjekt slik det er eg. Men vi fekk i alle fall trent på baklengskjeding av lausbitt. Det var det ei stund sidan eg hadde gjort. Forstod ikkje med ein gong kvifor eg måtte halde i lausbittet før eg fekk springe ut til figurant for å leike. Men tok teikninga etterkvart.


I dag var det palmesundag og flott påskevèr. Thelma, Era og eg hadde fått matmødrene ut av senga og ut i skogen. Eg fekk rundert langt i to omgangar, fekk bada meg i myra og kunne tenkt meg meir.

Kanskje eg skulle lært meg sånn ID-spor som Trofast driv med? Eller feltsøk? Same det forresten, bare vi er ute og har det kjekt så kan eg lære det meste.

Nå må eg kvile litt og sjå på matmor som prøver å pynte litt til påske. Ho hadde visst ikkje heilt sansen for myrlukta eg hadde med heim..


Det flotte bilete av meg i arbeidsantrekket er tatt av Anne Norheim. Bilete av Era er tatt av matmor.

Ingen kommentarer: