lørdag 21. mars 2009

Framgang i runderinga

I dag var det endeleg litt runderingstrening igjen.
Vi var ein fin gjeng som møttest i Skjævelandsskogen. Heile 7 ekvipasjar.

I dag var målet:
  • Springe rett ut
  • framdrift. Dvs kome inn på midtlina ved kommando

For å få han til å springe rett ut ville eg ha hjelp. Det vil seie at det anten kom eit klapp eller ein lyd før han måtte gå nokre steg bakover. Her blei han halden til eg ropte og han passerte. Veldig fine og beine slag!

Framdriften var òg fin. Han kom inn til meg kvar gong.

Neste gong skal eg prøve å utnytte vinden på den eine sida. I tillegg utvikle passering meir.

Ei kjempefin økt!

Etter pausen gjekk eg tur med begge Gro'ane og hundane fekk springe fritt. Vi hadde tenkt oss ei runderingsøkt til, men det viste seg at Karin skulle ha kvelpekurs der kl 14.

Gro Anita fotograferte. Håper ho sender dei til meg slik at eg får litt til bloggen :-).

3 kommentarer:

Anonym sa...

Skal si Ecco har kommet seg fremover på rundering! Du virker også mye tryggere og målbevisst i det du gjør:)
Det var gøy å se på dere.

Anonym sa...

Så utrolig gøy da. Nå må du bare se om du klarer å filme det hele. Hadde vært gøy og sett alt sammen.

Gro sa...

Så kjekt at Du og Ekko har så fin fremgang. ; )
Godt samarbeid mellom hund og fører.

Hadde vært kjekt å sett bildene til Gro Anita ja, eg glemmer alltid ut å fotografere selv om eg har det med....