onsdag 11. mars 2009

Freestyle?

Eg trudde vi skulle gå ein vanleg tur i skogen i det fine vårvèret, men så viste det seg at Elisabeth og Faya trente på eit freestyleprogram. Ikkje det at dei sa noko, men eg forstod jo etterkvart. Faya hadde tydlegvis snakka med Ekko for han blei òg med i dansen.
Eg kan ikkje seie anna enn at det var tendensar til framtidige glansnummer eg fekk sjå...
Eg er litt usikker på om all musikken er på plass, sjøl om det verka som dei hadde same takt inni seg. Men kanskje de kan hjelpe med forslag?

Treet Faya
Dei to neste trur eg er til melodien: "Vi lister oss så stilt på tå..."

Det var då eg forstod.....
Faya ventar på kavaleren

Tango for to?
Sjå det blikket!
Nå byr ho opp neste til dans...
Her treng vi meir discomusikk for no er pardansen slutt
The winner takes it all...
It's rock'n roll... (dette hoppet kom litt fort på meg)
Og Ekko takkar damene for dansen (spesielt ho som lukta ekstra godt i dag)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kule bildene ble da :-)

Anonym sa...

Hei !Dåkker e jysla flinke. Eg og vil vera med ,men mor mi seie at labben en sonne igjen.Fy søren mer krage og podesokk :( Eg e så leie! Voff i fra Scotty!