lørdag 6. juni 2009

Rundering i sol og varme

Endeleg var vi klar for rundering igjen. Vi møtte Marit og Jan Inge, Kari L., Silje og Gro L med hundar på Skjæveland. Var spent på kor mykje mauren hadde overteke av skogen, men det gjekk betre enn eg var redd for. Ikkje det, eg trur ikkje vi treng ha dette område som vårt i sommarferien. Då har nok mauren innvadert heile skogsbotnen.

Eg var spent på runderinga til Ekko. Det er sjeldan han får trent for tida, formen er ikkje den beste og det var varmt i dag. Men, men. Igang med oss. Starta med klapprekke, dvs at han denne gongen fekk klapp frå post nr 2 og nr 1 før eg gjekk vekk litt for så å sende han ut på nr 1. Han starta fint, men skulle brått snuse rundt. Så vakna han og for rett på figurant. Kom flott tilbake og kryssa over til figurant to, men stopper brått opp. Ser på meg og ut i lufta. Dette har eg sett før og blir litt irritert. Men han får stå der og så spring han omsider. Kjem fint tilbake og har godt driv over på andre sida, slik fortset han dei 5 neste slaga. Då stopper eg for han er varm og eg vil ha stopp medan han har fin flyt og ikkje begynner som på andre slaget.


Etter ein god pause i solvarmen, var det meldetrening. Starta med siste punktet: "Vis". Det gjekk flott. Jan Inge var ein god figurant som fekk Ekko i leik. Deretter gjekk eg over til å dele opp elementet der han skal kome frå figurant, inn og ut igjen. Her har han rota ein del. No sette eg han eit par meter frå meg, kalla han inn, fekk han i utgangsstilling for så å sende han ut til figurant for premiering. Alt med lausbitt i munnen. Det gjekk strålande. Prøvde eit par til med lenger avstand og den siste heilt ved figuranten. Då kalla eg òg inn. Det må eg ikkje gjere. Så neste runde er å få han til å forstå at han skal inn til meg utan lyd.

Pia hadde òg meldetrening. Ho starta med å trene på hold fast. Som de ser - ikkje noko problem.
Maja skulle trene på sporoppsøk. Det var spennande. Ho fann spora mine kvar gong.



Før vi gjekk heim, fekk hundane bade. Det var deilig syns Ekko. Resten av dagen har vi småsove på terrassen begge to. Avslappande og godt etter hardt arbeid :-).

4 kommentarer:

Gro sa...

Det var egentlig ganske snodig å se på Ekko i dag på de to første slaga. Det er akkurat som han stopper og tenker på noe, før han liksom plutselig kommer på hva det var han egentlig skulle....... he he.

Veldig bra fortsettelse da. Bra at resten gikk med fin flyt og fart.

Så ut som det lille "mellomsteget" i meldetreningen virket bra på Ekko. sikkert lurt å gjøre det litt mer fremover og, iallefall i starten på meldingsøkta. og evt variere mellom hele kjeden og disse "mellom- momentene".

Marit sa...

Ecco var en råtass i går.Fin flyt og gode passeringer. Det at han stopper opp, tror du han venter på et ekker annet fra deg?
Meldetreningen gikk jo også veldig bra. Godt jobba!

Aud Venke sa...

Lurer òg på det. På første slaget verka det ikkje som om han venta på noko frå meg. Han skulle bare lukte litt... På andre slaget ser det meir ut som om han ventar på at eg skal bli med eller noko slikt. Hm. Må studere det der nøye.

Gro sa...

Tenkte og litt på det samme i forhold til andre slaget. Kanskje du skal ha is i magen og prøve å ikke ta det/de ekstra stega ut som gjør at han går??
(Fort gjort å lage et mønster av slike kroppsbevegelser uten at en er helt klar over det.)
Med meg er det jo armen og foten som plutselig går ut enten det er "runder", "vis" eller "søk apport" kommando jeg gir.