lørdag 20. juni 2009

Vi har trent sjøl om det er travelt

Eg trur Ekko er veldig glad for at denne veka er over. Det har blitt mange timar aleine i heimen. Men vi har altså trent litt...

På sundagen var vi på ein liten tur med Punky. Det var kjekt.

Måndag var det trening på området. Marit og eg trente på bringkobbelmeldinga. Her hadde Ekko to fine, men så skulle jo eg slå til med ein ekstra.. Akkurat, den var totalt mislukka. Han var ikkje så gira som på laurdag, men det er håp.
Så trente vi litt på te-egget. Altså luktdiskriminering. Her blandar han mellom å sitje og å dekke ved egget. Deretter sprang eg til kunstklubben. Og godt var det for eg blei eit flott bilete rikare:).

Tysdag var det ikkje tid til så mykje mental trening, men vi fekk til ein runde med te-egget. Oppdaga at han ikkje set seg ved egget, men ved meg. Dvs at eg no begynte å stille meg eit stykke frå egget. Då markerte han på deto og kom nærmare meg for å setje seg....
Om kvelden gjekk vi i Sørmarka. Her hadde Ekko fleire flotte opplevingar i møte med andre hundar. På ein bestemte han seg for ikkje å ta kontakt, men å følge kommandoen min, på ein annan gjekk han til meg då den andre knurra og resten tok han veldig bra. Gjett om eg var glad :)?

Onsdag var det ein runde rundt Mosvatnet før eg sprang på jobb igjen. Fekk ikkje tid til trening i det heile. Jo forresten, vi trente jo på turen. Han møtte hundar og fuglar. Og alt gjekk fint.

Torsdag var det heldigvis aktivitetskurs igjen. Det er kjekke timar det! Heldigvis skal vi fortsetje til hausten for vi blir inspirert, vi blir korrigert og vi har lekser til kvar gong. Rett og slett lærerikt.
Eg fortsette med te-egget. Arbeidde aleine på grunn av at eg kom ein del seinare enn resten. Fann ikkje løysinga på det å få han til å sitje ved egget bevisst. Trente på å få han interessert i å snuse på egget når det var synleg og når det var gøymt. Det gjekk veldig fint. Heilt på slutten fekk eg faktisk eit par markeringar på rett plass (altså at han sat ved egget og markerte)!
Etterpå trente vi litt tapt apport. Gjekk fint. Trente på å apportere dummien på slutten. Her må eg trene endå meir på ro før henting. Dummien er heit.

Fredag fekk Ekko ein tur rundt Mosvatnet. Turen var deilig. Etter den var det bare å skifte kler og dra på sommarfest på jobben. Stakkars dyret. Eg kom ikkje heim før langt på natt. Eg må innrømme at den der hunden min er snill og tolmodig.

All einsemd i veka tok vi igjen i dag, men laurdagen fortener eigen artikkel.

Ingen kommentarer: