fredag 29. februar 2008

To steg bakover og musematte

Nå har eg sove på det der bakvendta frå i går. Ja, eg har sove mykje for matmor var sliten i dag då ho kom heim. Vi gjekk tur i ein time. Etterpå var det lite å henta hjå henne. Ho var fredagstrøytt sa ho.

Men så ut på kvelden var det akkurat som ho vakna litt. (Veldig bra at det er så lite å sjå på TV)Ho fann fram klikkaren og pølsebitar. Og då kom eg brått på at det var eit eller anna med å stå framfor henne eg dreiv på med i går. Tok eit par skritt bakover. Mange godbitar! Det er eit eller anna ho vil med det der. Eg prøvde igjen, stoppar etter to steg, ventar og tar eit til. Jammen premie då òg. Kjenner eg har lyst til å setje meg, men då går ho bare vekk så det var tydeleg ikkje det ho vil. Etter ei stund blei det kjedeleg. Eg tok to steg og stoppa. Og det var det. Ikkje så full jubel på slutten så det er nok ikkje godt nok med to steg. Får gruble meir til i morgon.

Sjølv om dette blei litt kjedeleg, nekta eg å stoppe med treninga då matmor peilte seg inn på godstolen. Eg heiv meg frampå med mange tilbod og jammen snudde ho. Fram med musematta. Endeleg litt trening med fart i. Eg fekk springe mot musematta. Fekk premie både for å treffe med snuten og labben ( eg beit ikkje i musematta ein einaste gong!). På slutten tok eg eit par kjappe på plass og full fart ut for å trø på matta. Litt vanskeleg med fart forresten for det er så glatt på golvet. Men meir musemattetrening. Det var det litt fart i.

Nå ligg eg her og gruer meg for kveldsturen - det PLASKregnar ute. Og eg som er både tørr og varm. Ikkje det - å bli pakka inn i badehåndkle når eg kjem inn er ganske deilig. Eg har perfekt pels for etter ein kort runde med bådehåndkledet er eg tørr.

Ingen kommentarer: