mandag 21. juli 2008

Idear og inspirerande trening

I dag var det sol og varme på treninga. Herleg. Vi markerte at Anne hadde fått ei dotter (og hadde heldigvis ein grunn for å spise sjokolade og kransekakestenger..).

Marit hadde kome seg laus frå kvelpane og var framleis inspirert etter kurset med Fanny Gott. Og glad er vi for det, for ho inspirerte oss i treninga i kveld. Eg fekk gode tips og fekk prøvd noko av det dei hadde lært.

Vi starta med innkalling. Det var Punky, Ekko og Pia som skulle prøve seg på det. Silje holdt Ekko i starten, Marit frista med å holde fram godbitar og eg ropte han inn og hadde leike. Han kom fint (såg såvidt på godbitane til Marit) kvar gong. Men så fann vi den fine leika som Silje hadde sist. Då var det langt frå kjapp innkalling. Med Silje i midten, viftande med ei and med lyd, så var eg gløymt. Då tok Silje vekk leika og holdt Ekko fast medan eg sprang rundt han og leika med "kongen". Skikkeleg terga han. Så blei han levert til Marit utan godbit eller annan kommentar.
Det hjelpte lite. Han stoppa like fullt hjå Silje. Eg leika endå meir med leika mi og han fekk bare sjå på. Ved tredje forsøk der han igjen sprang til Silje, fekk eg Punky å leike med. Det gjorde susen. No sprang han sakte mot Silje, såg på anda og så i full fart vidare til meg.
Dette var kjekt. Eg må prøve det igjen.

Neste var helse på folk.
Det starta med at vi stod med hunden i band. Ein av dei andre lokka og frista med godbit. Då fekk hunden springe fram og helse. Men det ar bare eit par gonger så blei det stilt større krav før kommandoen "helse" kom. No skulle hunden sjå på matmor før han fekk springe bort og helse. Stakkars Ekko. Han holdt på å bli sprø for dei frista han slik og han fekk ikkje gå bort. Omsider kikka han på meg i rein naud og då slapp eg han og sa kommandoen. Dette gjentok vi tre gonger. Han treng mykje meir trening på den.

I tredje økt var det klossen for Ekko sin del. Han fiksa fint det å stå på den (er litt trang for dei store labbane hans, men det går). Han har begynt å flytte bakparten etterkvart som eg snur meg. Må jobbe meir med den òg.

Inn og ut av bilen var like dumt som før. No må eg bare skaffe meg eit større bur slik at eg slepp det maset og kan plassere han i bur ute.

Faya stod modell.








2 kommentarer:

Anonym sa...

Det va kjekt med ei god trening med ny inspirasjon. Me trenge det for å motivere oss videre.

Goe bilder med det nye kamera :-)

Anonym sa...

Godt dere var fornøyd med treningen. Det var jeg også og ikke minst hundene. I hvertfall Punky som fikk belønning tre ganger for å springe bort til Era:)
Ecco var flink men matmor var flinkere med leken:)