fredag 1. august 2008

Eit lite gjennombrot

"Har fått nytt bur eg, men veit no ikkje heilt om det er trygt. Best å ha snuten utanfor."
I varmen har vi hatt litt innetrening. Burleiken, henting av gjenstandar med avlevering og leik.
Og for første gong opplevde eg at han i fleire av tilfellene hadde heile kroppen godt innanfor i buret. Då tenkte eg at det var tid for å gje han ei ny utfordring - stengselet framfor inngangen. Eg tok det halveges ned, klikka og gav godbit. Nokre gongar slik. Så vågde eg meg på heilt ned. Då kom labben ut og halve snuten. Dette var nifst. Bestemte meg for å fortsetje sjølv om labben var litt utanfor. Det gjekk veldig fint. Han protesterte ikkje meir. Døra kunne ligge framfor snuten lenge. I andre runde var det bare ein pote som var utanfor.
For meg er dette eit stort gjennombrot med tanke å alle protestane mot å gå inn og all redsle for å bli stengt inne i eit bur. Eg har ikkje begynt å ta borti glidelåsen enno....
Og under over alle under - under middagen i dag, gjekk han inn i buret (det står nå på kjøkkenet) og la seg medan han venta på at måltidet skulle bli ferdig. Eg trudde mest ikkje det eg såg!
Eg skulle gjerne hatt eit større bur, men dette var det største vi fann og det ser ut til å fungere.

1 kommentar:

Anonym sa...

Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaoooooooooooooooooo :-)