lørdag 16. august 2008

Sjå på damå!

NUCH Lauvstuas Blueduck Oda Faya

Faya har blitt sånn ein norsk sjampinjong for det ho er så pene! Det skjedde visst på austlandet. Eg trur ikkje dei der borte vett ka det betyr for oss som omgås henne jamnleg. Dei seier at ho blei best i rasen òg. Det er nesten ikkje til å tru. Dumt at eg ikkje kan stillast ut for når eg ser meg i spegelen er eg like fin (i alle fall nesten) som Faya.

Eg har alltid syns at Faya er veldig fine. Men eg gruer meg litt til ho kjem heim. Til vanleg er Faya ganske så streng med meg. Det er ikkje alltid ho vil nedverdiga seg til å snakke med meg ein gong. Kossen trur de ho blir no?? Eg får prøve meg med storsjarmen på måndag. Og så får eg førebu meg på at det vel blir eit "Pøh! Kem trur du at du er?!". Men kanskje ho ser litt på meg... Eg kan jo håpe.

Same kor overlegen du blir Faya: Gratulera - det var veldig fortent!!

Bjeff frå Ekko

1 kommentar:

Anonym sa...

Tusen takk Ekko. Eg har vist gjort det ganske bra seie Elisabeth. Og når Elisabeth e glad så e eg glad. Og eg love deg det Ekko. At eg har ikkje forandra meg. E kun den samme gamle Faya. :-)