torsdag 9. oktober 2008

Avlevering av godbitar og klossen

I dag hadde eg funne fram jærbunaden/ traktordressen eller ka det enn er den blir kalla, denne gode varme heildressen (parkdress på ungar). Og det var deilig det.

I dag kom folk tidleg for å prate. Ekko og eg skulle gå ein tur først og då eg kom tilbake stod Anne Lise og Elisabeth der. Gjett om Ekko blei vill? Rett etterpå kom Gro, så Gro Anita og Torhild. Og endå var det lenge til klokka var 1830. Då kom Silje.

Etter litt snakk og diskusjon om trening og kommentarar i bloggane, var vi klare for innsats. Ekko og eg trente saman med Silje & Pia og Gro & Maja.

Første økt var lineføring der det som skulle fokuserast på ,var korleis eg avleverte godbit og kontakten undervegs. Eg syns det gjekk svært så lett når eg gjekk inntil ein vegg. Ekko er blitt kjempeflink på å halde fokus. Det er eg som må trene på avlevering (slik at han står i rett stilling og ikkje hopper vekk) av godbitar og vente på å gå vidare til han har spist godbiten.
Prøver å stoppe så fort at han ikkje rekk å sjå ein annan veg. Vi er godt igang, men eg har litt å trene på. Og akkurat på dette gjeld det mest meg for det er eg som slit med fokus og ikkje hunden.

Andre økt blei klossen. Eg var så inspirert av Pia og Maja si trening. Pia er blitt ein reser og greidde i løpet av kvelden å flytte seg etter Silje utan klossen. Ka har Silje gjort med den hunden?
Ekko blir heilt i hundre når eg hentar fram klossen. Han er no rask til å kome inn til meg. Ikkje alltid like beint så det kan eg nok pirke litt på, men eg bør i løpet av neste veke kome meg vekk frå klossen og få han på plass utan.

Tredje økt var litt meir lineføring, men no byrja fokuset å bli ganske så uklart. Han var veldig klar over at det var andre her og skulle helst gjere mykje anna.

Siste økt blei ei økt der Silje og Gro la ut gjenstandar og han fekk plukke dei opp for så å kome inn med dei. Eg var litt ukonsentrert og aksepterte at han leverte ved å legge gjenstanden framfor meg istaden for i handa. Prøvde å skjerpe meg, men det blei ikkje konsekvent. Det eg ønskjer, er at han leverer i handa. Typisk døme på at eg bør planlegge diverse alternativ vi skal jobbe med på trening. Dvs det er har tenkt å gjere og litt ekstra viss det viser seg at hunden er i hundre og treng litt fart. Eller kanskje eg bør tenkje på at ein av aktivitetane bør innehelde fart. Ekko har tydeleg lyst på det etter litt terping.

Og heilt til slutt gjekk vi vår vesle tur. I dag trur eg jammen alle hundane gjekk fint i band. Ikkje alltid like enkelt det når hundar går både framfor og bak.

2 kommentarer:

Gro sa...

Det var kjekt å se hvor ivrig Ekko var på klossen så der har du jobba bra. Sikkert lurt å tenke at nå må snart klossen vekk. Det er rart hvor anderledes øvelsen kan bli for hundene bare en forandrer litt på den (klossen bort.)Men noen har nok lettere for å henge seg opp i ulike typer "hjelp" enn andre. (jmf. Maja med veggen, he he)

Når det gjelder apporten så springer Ekko flott ut og kommer fint tilbake med gjenstanden. Veldig bra!! Vi må rett og slett tenke og betemme oss for hvordan vi selv ønsker at avleveringen skal foregå. Slik du skriver at du ønsker at avleverinen skal være i hånden din. Men hva er da signalet/kommandoen til hunden om når den skal slippe? En utstrakt hånd? kommandoen slipp? Faren med kun en utstakt hånd er at hunden slipper gjenstanden før den treffer hånden. Men måten å unngå det på er kanskje å trene på at hunden skal touche hånden med gjenstanden før den slipper. Slik Fanny gjør det. Det har ikke jeg fått til med maja, så jeg ønsker hun skal slippe når jeg sier takk eller klikker og ikke før.
Ikke så lett dette, men sikkert lurt å være konsekvent på dette fra starten av.

Anonym sa...

Du e jo inne på noe der Gro. Om eg huska rett så har vel Ekko trent på at han skal holde fast til Aud Venke sier takk og. ?? Har helt sikkert vært borti det i hvertfall. Og da er det jo sånn at holder apporten og sier takk. Og da faller den jo ingen plass. Så kansje det går an å kun si takk når en holder den fast. Men det er jo selvfølgelig alt etter hva Aud Venker ønsker.

Lurt det med å ha en øvelse og to på lur som man kan trene på ekstra om man måtte trenge det.