tirsdag 7. oktober 2008

Eit hundeliv på Kreta

Matmor har vore ute og reist - igjen. Eg syns det er så dumt når eg må bli igjen heime, men SÅ kjekt når ho kjem heim igjen. Denne gongen burde eg ha vore med. Hundelivet på Kreta ser jo ut til å passe meg utmerka. Eller ka syns de?
Sjefen for olivengården i Vrisses og butikksjef i ein liten butikk i Rethymnon.
Eg trur eg kunne hatt slike jobbar eg...

Bak på lasteplanet. Såg jo kjekt og spennande ut, men eg trur eg heller vil sitje i framsetet.
Hundar på bytur. Dei driv sikkert med bytrening der dei går i band....

Elles trefte ho visst på litt forskjellig frå dyreverda:
Sukk frå Ekko

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det va nok bytrening. Me va jo på sånn me og om du huska det. Ei stund siå det nå. Kansje på tide med ein sånn snart. Eg lærte det når me va i Porsgrunn at om ein e skikkelig goe på sånn så får ein varra med på noe så hette cafè og der e det MAT. :-)

Faya

Anonym sa...

Sånn Cafè konne eg tenkt meg å besøka. treng me ha me oss dei tobeinte?