tirsdag 18. november 2008

Eg er imponert!

Dette var kjekt. Eg hadde så vidt sendt ut utfordringa før første tilbakemelding kom:
SMS frå Kari og Evita:
To gonger rundt, satt på huk med ryggen til og siste gang gikk jeg ut av syne 1/2 sekund (jeg har trent litt på dette innimellom).

Neste par ut var Silje og Pia. Dei sendte fotobevis.
Elisabeth og Faya har lagt inn film i bloggen sin som bevis.

Så no ventar eg spent ka som blir tilbakemeldinga frå dei som har meldt frå om at dei skal sjå på saka...

Utfordringa var enkel forstår eg. I alle fall eit bevis på at viss vi veit ka vi skal trene på, er lite til hinder for at hunden skal få det til.

2 kommentarer:

Gro sa...

He he så kjappe folk er. Er ei stund siden me og klarte det! Eg skulle og sende bilde tenkte eg, men vips der var der ikke mer batterier på kamera...... ble brukt for mye i helga.

Må innrømme at eg nok gikk litt for fort frem i iveren min, for Maja klarte å stjele to godbiter før me fekk det te. Eg gjekk nok for fort bak henne. He he man lærer stadig vekk.

Her hjemme har eg begynt å tenke på koss eg kan klikkertrene tre guttar te å rydde etter seg..... det hadde vært greit. Tenk det frivillig til og med.

Aud Venke sa...

Ja, dei var kjappe. Trur det er eit eige kurs som heiter Tagteach. Kanskje noko for deg...