lørdag 22. november 2008

Svart på kvitt

Som de forstod av forrige innlegg, så har det vore rundering i dag. I tillegg til å vere figurant, var eg leiar for ekvipasjen Aud Venke og Ekko. I tillegg til oss var Kari & Evita, Kari & Dea og Marina & Kira aktive denne vakre dagen.

Eg hadde bestemt meg for å kjøre enkeltslag. Vinden var slik at det var mykje fert på den eine sida av midtlina. Ekko var gira på vegen frå bilen til starten. Tenkte at dette kunne gå heilt galt. Og på første slag spring han mot skogen. Harespor, tenkte eg. Men så var det som om han tenkte: Å ja, eg er jo på jobb. Han retta seg opp og sprang rett på Marina.
Neste slag var mot vinden, altså enkelt tenkte eg. Her måtte han ha oppdukk, men då sprang han rett på.
Tredje slaget var veldig bra. Han sprang rett ut, men forbi figurant. Då fekk han henne i ferten og snudde momentant.
Fjerde slaget var mot vinden igjen. No var det tydeleg at figurant var i nasen hans for han greidde nesten ikkje setje seg. Heile kroppen var klar til å springe. Rett ut. Flott.
På femte slaget hadde vi passering. Dvs at Kari, som var på midtlina, holdt Ekko igjen. Eg gjekk nokre meter mot figurant. Sa: "Runder" og Ekko passerer meg fint på veg ut. Eit flott utført slag.
På sjette slaget sprang han ivrig ut, men fekk tydeleg ikkje ferten av figurant. Han søkte då bakover, men kom fort inn då eg fløyta. Dette rota han med to gonger før vi bestemte oss for eit oppdukk. Trur vi skulle ha sjekka vinden betre på den sida. Vi tok det som sjølvsagt at den sida var enklast, men det var her han hadde størst problem.
På sjuande slaget var det tydeleg at han var trøytt. Han hadde ikkje same energien i avsparket. Men han fann Marina og eg var blitt varm av å springe ut og hente han heile tida. Slitsomt med enkeltslag.

Dette er første gongen vi har kjørt så mange enkeltslag etterkvarandre. Og det i snø som fleire hundar blei ganske så forstyrra av ( alle dei gode luktene undervegs). Eg er nøgd. No er det å arbeide med lausbittet slik at det kan brukast.

Etter runderinga tok eg Ekko med på fototur. Kjempekjekt syntes han. Han trente meg til og med til å fotografere og kaste snøball samstundes! Så her er han: svart på kvitt.

Vakre Ekko

Av og til litt djup snø

Ka er bakom her?

Kor skal eg springe?

Eg tok 'an!

Denne òg!

Denne tar eg!

Er det snøballkrig du vil ha?

Eg elskar å hoppe.

Ropte du? Eg komme!

I farta.

Her er eg.

2 kommentarer:

Gro sa...

Så ut som en god økt med enkeltslag. Sikkert lurt å starte med passeringstrening og etterhvert fremdrift også. Har fått en del gode råd fra Tone ang dette. Tenkte skrive litt om det i bloggen, når eg får tid....

Flott med kvit snø og svart hund.
:) Ser han koser seg på turen.

Anonym sa...

Ja endelig blei det litt snø for dei firbeinte å leke i. Utrolig flotte bilder.