tirsdag 25. november 2008

Vi greidde det!

Eit litt dårleg bevis, men dei kvite flekkane er altså fiskekakebitar. Ein på nasen og ein på kvar labb. Eg syns Ekko var råflinke som greidde å halde seg i ro sjøl om eg skulle finne mobilen og ta bilete. Han snur litt på hovudet, men held seg rank.

Dette hadde eg ikkje trudd vi skulle fikse så fort. Men ka finn ein ikkje på ein kald kveld og ein uroleg hund? Jo arbeid som krev mykje av han og lite av meg ;-).

Elles har vi trent litt på den der ufyselege klotanga. I fleire dagar har eg ikkje fått ta i labbane, men i kveld har han fått klikk og belønning for at eg har tatt på dei og klemt litt. Rart kor fort det gjekk tilbake til nullpunktet då eg klipte feil. Men fiksa vi fiskekake på nasen, må vi vel fikse dette òg.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Godt jobba. :-) Når det gjeld kloklippinga så går det nok ganske så greit når han bare begynne å huske igjen kor godt det egentlig kan gå.

Utrolig ka du får tid te da midt oppi eksamenslesinga.

Gro sa...

Bra jobba Aud Venke!!
Me og kan.... se bloggen. Stå på med klotangtreningen, det går nok til slutt!

Anonym sa...

kjempeflott!
Me ska se om Thelma og klarer å holde go´biter på nasen!

Ellers så må du bare ha tålmodighet og ta små steg om gangen når det gjelder kloklipping. Eg vett koss det e. Me har slitt med det samme sjøl, og det e fremdeles en liten tålmodighetsprøve når vi skal klippe. MEn det går til slutt. Ikke gi opp!!!