tirsdag 11. november 2008

Scotty er blitt far!

I dag vakna eg av at mobilen laga lyd. Endeleg morgon, tenkte eg. Har jo sove ganske lenge, eg som sov bort heile kvelden i går ( sjangla avgarde på kveldstur, men det tok på). Matmor var ikkje heilt einige. Sløvingen.

Men omsider kom vi oss opp. Og då sjekka vi ka mobilen hadde masa om: Jo, den der ville Scottyen hadde blitt far. Stakkars ho som blei mor. Kvelpane blei fødde med keisarsnitt ( Det er eg òg forresten. Det er derfor eg er så pen). 5 gutar og 1 jenta. Kjenner eg Scotty rett, låg han og snorka og brydde seg "døyten" om koss ho strevde. Han er jo ein av livets glade gutar så han tenkte nok på andre damer, han. Eg syns han snart burde bli litt voksen og roe seg. Blir heilt forstyrra av alt maset hans. Men heldigvis tok matmor hans ansvar for ho assisterte under operasjonen. Godt jobba, Anne Lise.

Matmor mi seier at det sikkert blir livlege og flotte hundar. Eg syns nå det høyres ut som eit mareritt med 6 kopier av den galningen. Men ok då, gratulera Scotty og ta nå litt ansvar som far!

Bjeff frå Ekko

Ingen kommentarer: