tirsdag 3. februar 2009

Hundtränaren veke 5 26/1-1/2

Så var det oppsummering av veka. Ka skreiv eg at vi skulle trene på og ka noterte eg undervegs?
  • Stå under marsj. Eg har fått vekk dei feila eg lærte inn ved å bruke leverposteituba i premie, sette på kommando, men har tatt den av igjen. No lar eg han rygge bakover og tilby frivillig stå, prøver òg å dra ut tida før eg klikkar. Videosnuttane til Elisabeth viser litt koss eg arbeider. Ekko blir veldig gira av ballen og har problem med å stå i ro, men det skal vi vel fikse snarast muleg...
  • Kloklipp. Har klippa eit par, men er sløv med dette arbeidet.
  • Fellesdekk. For tida blir han frista med tennisballar og liknande. Ikkje lett syns han, men han blir stødigare. Vi gjennomførte ein fellesdekk saman med andre hundar på laurdag. Det gjekk veldig fint (når vi ser bort frå det vi ikkje trente på, nemleg sitt opp, ligg beint osv)
  • Avlevere leike. Det er ikkje problem i treningsmodus, men vanskelegare om han får ballen i leikmodus.
  • Sleppe Ekko laus/ dvs utan band. Bare eit par gonger denne veka, må bli flittigare til å dra til skogs med han i veke 6.
  • Triks. Her labbane i ei eske. Det er ei utfordring å få til for kvar gong framlabbane er oppi, vil anten Ekko ha premie eller så begynner han å styre som om det var klossen vi trente på. Fekk ikkje til å avlevere godbiten strategisk, dvs bak han. Han putta ikkje baklabben oppi eska, han gjekk utav... Men eg har fått eit par der eg har klikka akkurt då han går ut av eska på veg vidar. Då hender det at bakbeina er oppi..... At triks skal vere så vaskeleg å få til.

Konklusjonen er altså at vi arbeider i veg. Framover no skal vi halde på med det same, men legg til fri ved foten.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Når det gjelder trikset dåkkas. Ekko e jo ganske stor, så det kan jo henda den effekten Arne trodde skulle komma ikkje blir heilt det samme fordi det e vanskelig å belønna bak han. Kansje det hadde gått om noen hjalp deg. Noen stod bak og ga belønningen.Eller doggyzen??? Bare ein liten tanke. Eg kan ta feil.

Aud Venke sa...

Tar i mot alle tips. Eg fann òg ut at Ekko var litt for stor for tipset til Arne.

Gro sa...

Vett ikkje om du såg kommentaren min fra sist innlegg om kassen. Det var at du sitter når han holder på, kanskje han ikke så lett tilbyr klosseøvelsen da? Kanskje du gjør det allerede?
Ellers så kommer jeg ikke på annet enn en større kasse (hvis det finnes) der det blir mer naturlig å få bakbeina oppi, så kan en minske størrelsen etterhvert??? Blir det for lettvint kanskje? Hva med å få han til å rygge oppi siden det er bakbeina som er bøygen?? He he, ikke enkelt dette...

Aud Venke sa...

Til Gro: Jo eg såg kommentaren din, men det hadde ingen påverknad, han ville rygge inn til elelr bli frustrert og bjeffe... Har tenkt litt påd et med å rygge. Prøver meg fram.