mandag 19. mai 2008

Den evindelege bakparten

Det var mange på treninga i dag. Ingeborg og eg ville trene på bakpartskontroll. Stakkars Sander og Ekko. Det er eit mas med den der rygginga. Ingeborg klikka og eg rygga saman med hunden. Det gjekk etterkvart ganske så bra, men akkurat då eg syns dette går så det susar, så svingar rompa ut. Eg skulle hatt vegg på begge sider.... I periodar sette Ekko opp farten. Dette måtte han få unnagjort litt fort. Godbitane til Ingeborg var betre enn mine. Det minna meg om leveren eg har i frysa. Må få laga skikkeleg gode bitar av den. Etter to rundar som eg var ganske nøgd med slutta vi av denne treninga. Eg slit med at vi ikkje kjem lenger, men eg trur eg vil prøve litt vinkel snart. Får sjekke "bibelen" ka råd den gjev.

Tredje økt var kryp. Vi er heilt i startfasen. Eg kutta ut targetsticken for Ekko reiste seg heile tida. Nå sat eg på huk og brukte fingen. Vi kom så langt at han kraup bitte litt. Han reiser seg veldig ofte.

Nå trengte hunden og eg litt fart og liv. Eg tok ut musematta. Veldig lenge sidan sist, men Ekko var ikkje i tvil om ka den skulle brukast til. Han hadde mange god sprint mot den og sette labben på. Det var viktig å klikke før munnen òg kom..... Må utvikle den vidare snart.

Eg hadde òg ei lita økt med drakamp med kong bare for at han skulle få ut energi og samstundes trene på å gje frå seg ved ordet "takk". Det går passe bra. Eg får han ikkje til å oppfatte at eg har blitt passiv og når han er på det mest intense, sklir ikkje ordet takk inn, men elles går det fint. Kan trene meir på det.

Bilen har vore eit mareritt i det siste. Han vil bare ha framlabbane inni, ikkje heile seg. No har eg endeleg fått dei varene eg bestilte av Karin og håper på at kyllingnakkar kan vere med å hjelpe på frivillig hopp inn i bilen.

Eg kjente meg sliten (og kald.. det er alltid slik ein vind på Sola..) då eg kom heim, men treningsvidunderet mitt syns at økta var for kort. Så den som måtte slå til med meir trening, var meg. Det starta med frivillig sitt då eg stoppa midt i stova. Det blikket Ekko sendte var tydeleg: "Kom igjen -eg er klar". Ja då blei det nokre på plass, dekk og litt kryp. Dei to første var svært fine, den siste likna på det eg såg før i dag. Akkurat no trener han på å ligge stille under skrivebordet. Heldigvis er fòr god premie innomhus. Eg trur jammen han somna.....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Dessa klikkerhundane kan varra ganske intense til tider. Dei e alltid treningsklar. Om du vil det eller ei. Verst syns eg det e når du bare vil sløva på sofaen foran tv med chips. Og der sitte det ein rød hun foran deg så sitte, står, gir labb, ligge, skjemst og alt annet den komme på. :-) Det e nå litt søtt og da. Men du har nå sånn hjernetrim spill du kan setta an i gang med da. :-)

Aud Venke sa...

Problemet er at eg òg må delta på slikt hjernetrimspel. Elles blir det heilt herja med....

Meneinig det er jo eit pluss at dei ofte vil trene.