torsdag 29. mai 2008

Vi kryp i veg.

I dag har det vore veldig varmt. Eg skulle vaske terrassen og smørte den inn med noko Ekko absolutt ikkje skulle vere borti. Han tok faktisk teikninga og aksepterte at han skulle vere i stova medan matmor var på terrassen. Så får vi sjå om han har same tolmod i morgon når terrassen skal oljast....

Det har blitt lite tur i dag. Eg har hatt det travelt, men eg skuldar ein del på vèret. Det er så varmt, så varmt for ein med svart pels.

Men vi stilte til trening i dag kl 1830. Aller først fellesdekk. Eg gjekk ikkje langt frå Ekko. Han hadde ikkje vore så nær Sita før, så eg var usikker. Men Ekko arbeidde godt. Han låg roleg, tok første sittoppen vel fort, så eg nulla den. Neste kom ikkje før eg bestilte den. Bra. Han har nokre flotte sittopp og dekk, men òg fleire som er skeive så dette er ikkje ferdig trena ser eg.


Etter det trente Gro og eg i lag. Eg hadde fokus på sit på avstand og kryp. Eg syns han er mykje betre på sit på avstand. Td. grin han ikkje så mykje lenger ;-). Etterpå blei det ei økt med ein del targettrening. Ekko har så lett for å ta targeten i munnen i staden for å touche den med nasen. Her var Maja kjempeflink. Vi brukte targettreninga til neste øving. Nemleg kryp. Her jobba begge hundane godt. Gro brukte targetstick og eg brukte fingeren. Fungerte godt begge deler. Ekko har begynt å få tak på krypinga. Kjempebra.

Siste økta for kvelden bytta vi hund. Eg skulle trene Scotty og Anne Lise Ekko. Spennande. Uvant med ein hund som ikkje er så høg. Scotty trente eg på target på fingeren og litt kryp. Han var konsentrert i korte økter. Eg bestemte meg for å la han kvile eit par minutt og eg lot han sitje medan eg strauk han over brystet. Flott konsentrasjon i korte økter var det eg måtte ha. Kjente igjen mykje av den frustrerte Ekko i han. Var ikkje godbitane lettkjøpte, gjødde han. Akkurat slik som Ekko. Morsomt.
På slutten var alle hundane lengtande etter eigar. Ganske morsomt. Ekko måtte kose ekstra då eg endeleg såg på han. Spennande å trene annan hund.

Og til slutt ei lita helsing til Gro og Lotta. Eg veit at de kikkar innom på sidene våre i blant. Vi kjente saknet av dykk i kveld. Ka med ein tur innom Sola på måndagen eller OD på torsdagen?

Her er Faya ventande på å få jobbe.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, hadde vært utrolig gøy og sett Gro og Lotta igjen.

Dåkke e hjertlig velkommen.

:-)