lørdag 20. desember 2008

Nordavind frå alle kantar på Sviland

I dag var det rundering på Sviland. Eg kom litt seint så eg fekk ikkje med meg alle hundane, men etter det eg skjønte var det mykje bra jobbing av alle firbeinte i dag.

Eg hadde bestemt meg for at Ekko skulle ha enkeltslag og gå rett i belønning. Det starta veldig bra. Han spring rett ut. Etterkvart ser eg at han spring litt skrått ut på den eine sida for å bråsnu når han kjem langt nok ut. Då får han figuranten i nasen (vinden var akkurat då sånn). Eg skal prøve å utnytte vinden, men som ein eller annan har sagt: På Sviland kjem nordavinden frå alle kantar. Vindretningen skifta i eitt sett og eg greidde aldri å nytte meg skikkeleg av det. Eit slag sprang han ut og leitte voldsomt, men lenger nede enn eg hadde sendt han. Fekk han inn gjen, bad om lyd. Då Kari skreik, begynte vi alle å lure for det kom jo frå ein heilt annan kant enn der vi trudde ho var. Ekko meinte det same og sprang i den retningen vi syns vi høyrte hylet. Omsider fann han henne. Ho låg heilt rett i forhold til der vi sendte han ut. Lyden og vinden lurte på hund og menneske. Ekko skal ha ros for at han arbeidde og arbeidde for å finne henne. På siste slaget begynte han å snuse, leike med pinne osv. Fekk eit oppdukk og då blei slaget flott.

Eg kan nok kjøre enkeltslag og rett i belønning ei stund til. Han har ikkje beine slag stabilt. Det som er positivt er at han jobbar godt, heilt til han er trøytt. Greier eg å lese det betre, kan eg få figurantane nærmare på slutten slik at vi får fleire slag. I dag blei det dei tradisjonelle juleslaga, nemleg 7 :).

Evita og Ekko møttes litt i skogen i dag. Kari og eg fekk sett på koss begge reagerte. Ekko inviterte til spring etter pinne, Evita syns han var litt nifs. Begge var flinke til å kome innom matmødrene for sjekk. Vi gjorde ikkje mykje av det, ville bare prøve oss litt fram.

Ingen kommentarer: