søndag 8. november 2009

Eg fiksar alt - bare tren meg!


Ekko overraskar stadig. Først trudde eg at snurr ikkje var noko han kunne få til. Kroppen var så stiv. Nå snurrar han etter godbiten som bare det. Har ikkje fått han til å snurre etter target, men skal nok få det til etterkvart.
Det neste eg tenkte var umuleg for denne store hunden, var å sitje bamse. Eg begynte og han trudde det var omvendt lokking så han ville ikkje løfte seg etter handa mi. Etterkvart kom det hopp, men det var jo ikkje bamse.. I dag kom gjennombrotet. Han strekte seg mange gonger utan å løfte rompa frå bakken. Og fekk han støtte den eine framlabben til foten min, kunne han sitje lenge bamse han. :). Nesteblir å få han til å gjere det automatisk og utan foten min til støtte. Men eg er imponert over han. Her er det bare matmor som er hindringa.
På begge desse øvingane ser eg at eg med fordel bør trene på target med fingeren. Han er altfor voldsom i måten han vil ha tak i fingeren min på at han ikkje får til stort. Dette må trenast bort. Og det skal vi vel få til, når det meste er enkelt i følge den firbeinte.

1 kommentar:

Elisabeth sa...

Ekko e litt sånn som Byggmester Bob. "klart han kan". Om du bare huske det Aud Venke så går alt bra :-)