torsdag 5. november 2009

Hopp og sprett.

I kveld var det siste framføring av vår flotte synkrone sak. Ekko snurrar når eg fører med godbit, han har nokre få tilfelle av bamse og er ein reser på bukking. Og eg gjekk same vegen som dei andre :-).

Etter det var det agility. Det var kjempegøy syntes hunden min. Han blei heilt gira. Først delte vi oss i to og trente på 1/2parten av løypa. Så sette Arne det heile saman. Ein og ein hund skulle gjennom løypa med færrast muleg stopp.

1+ 2.runde:
liten tunnel, slalom, hopp, stor tunnel, hopp og hopp.
Her skulle vi ha hunden på venstre side og halde god fart. Ekko sette seg fint. Eg tok av bandet så begynte vi. Første tunnel (her holdt Arne i starten for det er eigentleg ikkje plass til Ekko inni denne tunnelen så det blir trekkspel) er Ekko gjennom på eit blunk. Full fart mot slalom. Denne er trang (litt for kort mellom pinnane). Ekko tar to før han svinger. Vidare til hopp, så tunnel, så skulle det ver hopp, men her blir han for kokt. Han begynner å bite i bandet eg har hengande over skuldra. Vi må ta hoppet på nytt. Då går det bra.

I 2.runde har eg lært og lar bandet ligge igjen på bakken før vi startar. No er han ivrig og har stor fart. Slalomen kjem litt brått på han. Får ikkje den heilt til, men er i farta vidare til dei neste postane. Eg spring ivrig med han for her er det fart :-). Veldig bra!

Siste runde skal vi snu løypa og altså springe med hunden på høgre side og dirigere den vidare frå post til post. Merkeleg nok såg det ikkje ut til å påverke Ekko i det heile at eg var på feil side. Unntatt då vi skulle ta slalom for då måtte eg få han over på venstre. Han var då så gira at det måtte trenast litt kontakt før eg fekk til litt slalom.

Eg må trene på slalom og arbeide endå meir med å roe Ekko ned mellom kvar runde for dette er tydlegvis noko han blir høg av. Det positive med det er at han blir med på alt og har ein fart som er kjempefin.

Torsdagane er topp og Arne har lova oss meir agility. Det har vi ingenting i mot....

2 kommentarer:

Gro sa...

Kjekt å se hvor glad og ivrig Ekko er under agilitytreningen. En fryd å se på!!!

Elisabeth sa...

Så gøy at Arne har lovet oss det da. Glede meg masse :-)