søndag 8. juni 2008

Eg har begynt å forstå at det nærmar seg ny kurshelg...

.. og med den mange oppgåver som skal løysast. Nå har eg laga ein teoretisk plan for gjennomføring av kurskveld der deltakarane skal lære grunnferdigheita STÅ. Så er det om teori og praksis kan koblast når eg skal teste det ut på "kursdeltakarane" mine i helga. Nå har eg "bare" igjen eit foredrag på 15min. om habituering (viss du lurer på ka det er, så kan eg kanskje hjelpe etter helga :-)) og få grunnferdigheitene bakpartskontroll, utgangsstilling og kryp i boks, så er eg klar for ny kurshelg.......................... (hjelp). Kanskje det er positivt at det er litt kaldare i lufta no?

1 kommentar:

Marit sa...

jeg stiller gjerne for å høre ditt foredrag om habituering!!
jeg er som poteten, kan brukes til alt:)Uansett, lykke til!!!